معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در جمع خبرنگاران گلستانی:

استان های شمالی میتوانند از یکدیگر الگوبرداری کنند

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۰:۱۸
کد خبر: ۹۰۹۴۹۲
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: نباید از قابلیت ها غفلت کنیم، در استان های شمالی فرصت های بی بدیلی وجود دارد و این استان ها میتوانند از همدیگر الگو برداری نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین حسن نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در حاشیه تور رسانه ای خبرنگاران گلستانی به استان مازندران اظهار کرد:  این بازدید ها باعث آشنایی بیشتر ظرفیت های استان مازندران و در نتیجه مطالبه گری بیشتر از مخاطبانی که در استان گلستان با آنها روبرو هستید خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه مسئولین و رسانه ها بایستی تکمیل کننده یکدیگر باشند،  افزود: رسانه ها نقش اساسی در گفتمان سازی دارند و ما تلاش داریم خبرنگاران با کمترین محدودیت ها مواجه باشند.

وی به لزوم امید بخشی در جامعه اشاره کرد و افزود: امید آفرینی جزو نیازهای سیاسی کشور است  وبرای آینده مطلوب باید امید بخشی و مطالبه گری داشته باشیم.

حسن نژاد تصریح کرد: نقد در فضای رسانه ای باعث بزرگ شمردن تصمیمات میشود و در این صورت وقتی مسئولین در معرض سوال قرار گیرند توان پاسخگویی خواهند داشت و این موضوع در فضای نقد امکان پذیر است.

وی افزود: بایستی برای کسانی که برای پایداری انقلاب ارزش آفرینی کرده اند احترام قائل شویم و مطمئنا همواره برای حفظ روحیه انقلابی به آنان احتیاح داریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه مردم به دنبال کارآمدی مسئولین هستند و توسعه و پیشرفت ملاک این کارآمدی است، یادآور شد:  نباید از قابلیت ها غفلت کنیم، در استان های شمالی فرصت های بی بدیلی وجود دارد و این استان ها میتوانند از همدیگر الگو برداری نمایند.

حسن نژاد با اشاره به اینکه در حوزه مباحث اجتماعی باید علت بروز آسیب های اجتماعی را جستجو کنیم، اظهار کرد: استفاده از نهاد های مردمی و تشکیل سمن های مردم نهاد در روستاها  در کاهش آسیب های اجتماعی که مورد موافقت دولت هم است، میتواند بسیار کمک کننده باشد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: در استان مازندران راهبردهای مربوط به اجرای گام دوم انقلاب با مشورت نخبگان و مدیران اثر گذار استان تهیه شد.

وی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تلاش میکنیم  برخلاف خواسته دشمنان عمل کنیم و در حال حاضردشمن  با اراده  مستحکم تر مردم روبرو است.

 

نظر شما