برای ارتقا جایگاه بسکتبال خراسان می‌جنگیم

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۲:۰۶
کد خبر: ۹۰۹۵۱۹
برای ارتقا جایگاه بسکتبال خراسان می‌جنگیم
مدیر عامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: رایزنی های خوبی با شورای شهر و شهرداری مشهد انجام شده و قول حمایت هایی را به ما داده اند و به دنبال این هستیم که سهم بسکتبال را از ورزش استان بگیریم و جایگاه آن را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جعفر فلاح در نشست خبری باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا که با حضور کادر فنی این تیم در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزارشد، اظهار کرد: سال گذشته حمایت رسانه ها باعث دلگرمی ما بود. امیدوارم امسال نیز این حمایت های بسیار عالی ادامه داشته باشد.

وی افزود: باشگاه آویژه صنعت پارسا در حال ثبت رسمی به طور کامل می‌باشد و تاکنون با تایید اداره کل ورزش و جوانان استان فعالیت کرده، همچنین مالکیت آن در دست هنرور مالک این شرکت تجاری است.

مدیر عامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا در خصوص باشگاه فرش مشهد بیان کرد: در سال های ابتدایی شروع به کار ما، فرش مشهد به عنوان اسپانسر فعالیت می‌کرد. باشگاه فرش مشهد بیشتر در بحث استعدادیابی فعالیت کرده و تا رده سنی نوجوانان تیم دارد.

فلاح ادامه داد: هدف ما از تاسیس این باشگاه استفاده از بازیکنانی مستعدی است که قرار دادشان پس از رسیدن به رده جوانان و امید با تیم فرش به پایان می‌رسد و جذب سایر استان ها خواهند شد، همچنین کلینیک های استعدادیابی را در استان برگزار می کنیم و فعالیت خوبی در رده های پایه خواهیم داشت.

وی در خصوص حمایت های سایر ارگان ها از این رشته گفت: رایزنی های خوبی با شورای شهر و شهرداری مشهد انجام شده و قول حمایت هایی را به ما داده اند و به دنبال این هستیم که سهم بسکتبال را از ورزش استان بگیریم و جایگاه آن را افزایش دهیم.

مدیر عامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا عنوان کرد: سال گذشته با توجه به بودجه ای که داشتیم رتبه ششم را در لیگ کسب کردیم. در بسکتبال نمی‌شود جایگاه مشخص کرد ولی تفاوت در نتیجه را بودجه تیم ها تعیین می‌کند.

فلاح افزود: امسال احتمالا لیگ برتر با 14 تیم برگزار می‌شود و 5 یا 6 تیم بودجه بالایی را در اختیار دارند و سعی ما بر این است که حداقل جایگاه سال پیش مان را تکرار کنیم.

وی در خصوص محل برگزاری بازی ها نیز بیان کرد: ما از لحاظ سخت افزاری با مشکلاتی همراه هستیم. سالن مجموعه ورزشی سجاد، سخت افزار مناسبی در زمین دارد ولی تجهیزات جانبی مانند رختکن های آن در سطح استاندارد لیگ برتر نیستند که رایزنی هایی با فدارسیون در این رابطه انجام شده است.

سرمربی باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا نیز در این نشست گفت: افتخار می‌کنم که بعد از سه سال دوباره در مشهد حضور دارم و برای اولین بار در خدمت این باشگاه هستم.
سرجان ایوانویچ در خصوص وضعیت تیم بیان کرد: در خصوص وضعیت بازیکنان و تیم با کمک، مربیان و کادر فنی اطلاعات زیادی بدست آوردیم و فیلم بازی های سال گذشته را دیده ایم.
وی ادامه داد: از سه سال پیش که ثامن را ترک کردم، لیگ حرفه ای ایران را دنبال می‌کنم و اطلاعات خوبی را نیز در این خصوص دارم، همچنین پیگیر بازی های ایران را در جام جهانی بودم.
سرمربی باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا اضافه کرد: بعد از ثامن در تونس و رومانی کار کردم که آن سال تیم تونسی قهرمان لیگ شد و نیمی از بازیکنان تیم ملی تونس در مقابل ایران در جام جهانی از بازیکنان تیم من بودند.
ایوانویچ تصریح کرد: تمرکز ما بیشتر بر این است که تیم را به خوبی بسازیم و هر روز بهتر شویم، همچنین مهم ترین اصل برای ما آمادگی کامل بازیکنان است.
وی در خصوص استراتژی خود در این تیم نیز عنوان کرد: نقطه شروع هر تیم دفاع آن است که ما باتوجه به بازیکنان جوانی که در تیم داریم، می‌توانیم به خوبی در این قسمت عمل کنیم. سعی ما بر این است که حریفان را تحت کنترل خود بگیریم.
سرمربی باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا اظهار کرد: فصل گذشته تا حدودی برای این تیم موفقیت آمیز بود و ما با جایگاه ششم لیگ را به پایان رساندیم. تمام تلاش ما بر این است که حداقل جایگاه فصل پیش را تکرار کنیم و حتی نتیجه بهتری را کسب کنیم.
محمد قیاسی، مربی باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا نیز گفت: پیش از حضور ایوانویچ با نظر او تمرینات را شروع و بازیکنان مد نظر را جذب کردیم، همچنین بعد از حضور او در ایران فشار تمرینات را بیشتر کردیم و بزودی تیم به آمادگی کامل خواهد رسید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز