رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز:

طرح شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب پیگیری می شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۰:۱۶
کد خبر: ۹۰۹۶۹۲
طرح شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب پیگیری می شود
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: طرح شناسایی و ساماندهی واحد های صنفی فاقد پروانه کسب، استفاده از تجربه و توان پرسنل اداره نظارت بر اماکن عمومی در ساعات اداری و شیفت استراحت آنها و دیگر موضوعات مرتبط با جدیت و دقت دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، بهروز حصاری در همایش پلیس، امنیت و اصناف که در محل باشگاه میلاد شهر کرج برگزار شد، گفت: برگزاری این همایش فرصت کوتاهی را فراهم می آورد تا جامعه صنفی با وظایف خود در تامین و برقراری امنیت اجتماعی بیشتر آگاه شوند و ضمن مرور عملکرد خود و مجموعه نیروی انتظامی، راهکاری های همکاری مشترک را که با هدف پیشبرد اهداف عالیه تدوین شده اند، مرور کنند.

او ادامه داد: خانواده بزرگ اصناف کرج دربرگیرنده ۲۵ درصد جمعیت شهری و یکی از بزرگ ترین و تاثیر گذار ترین بخش های جامعه است که می توانیم با برنامه ریزی و اعمال روش های مشارکت جمعی، از توانمندی و ظرفیت ویژه آنها در جهت تامین امنیت و انضباط اجتماعی استفاده بهینه کنیم.

حصاری افزود: در همین رابطه و با توجه به اهمیت و نقش امنیت و فضای کسب و کار، موضوع اخذ مجوز از کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی استان البرز با هدف انعقاد تفاهم نامه میان اتاق اصناف و بنیاد تعاون ناجا در دستور کار هیات رئیسه اتاق اصناف قرار گرفته است.

این مسئول یادآور شد: طی این تفاهم نامه، طرح شناسایی و ساماندهی واحد های صنفی فاقد پروانه کسب، استفاده از تجربه و توان پرسنل اداره نظارت بر اماکن عمومی در ساعات اداری و شیفت استراحت آنها و دیگر موضوعات مرتبط با جدیت و دقت دنبال خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی های بعمل آمده، بسیاری از تخلفات حوزه صنفی شامل، قاچاق کالا، احتکار، کم فروشی، ارائه کالاها و اقلام بی کیفیت و ... در واحد های صنفی فاقد پروانه کسب صورت می گیرد که امیدواریم اجرای دقیق تفاهم نامه مذکور، بخش قابل توجهی از مشکلات این حوزه را برطرف کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز