استاندار گلستان در هفتمین جلسه ستاد اربعین استان؛

تاکنون بیش از ۳۷ هزار زائر گلستانی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۱:۱۳
کد خبر: ۹۰۹۸۷۹
تاکنون بیش از ۳۷ هزار زائر گلستانی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند
تاکنون بیش از 37 هزار زائر گلستانی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند استاندار گلستان با بیان اینکه احتمال ثبت نام بیش از 40 هزار زائر گلستانی را برای شرکت در مراسم معنوی اربعین حسینی می دهیم ، اظهار کرد: تا کنون 37 هزار و 676 زائر در سامانه سماح(سامانه مستاقان اربعین حسینی)ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا، هادی حق شناس در هفتمین جلسه ستاد اربعین استان، تصریح کرد: گلستان در رتبه بندی اعزام زائرین در بین استان ها دارای رتبه بیست و یکم است و تلاش داریم سفر زائرین گلستانی اربعین به سلامت و با کمترین مشکل صورت پذیرد.

وی افزود: 12 کمیته ذیل ستاد اربعین ماه هاست جهت برگزاری اعزام و همراهی در برگزاری این مراسم در حال فعالیت هستند و 16 موکب گلستانی در مرز و خاک عراق به خدمت رسانیمی پردازند.

استاندار گلستان یادآور شد: مسیر رفت به صورت مستقیم و زائرین در مسیر برگشت پس از حضور در همدان به گلستان باز می گردند.

حق شناس خاطر نشان کرد: قریب به 800 هزار پرس غذا اعم از صبحانه ، ناهار و شام از سوی استان در بین زائران توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: 266 اتوبوس و 36 مینی بوس همکاری لازم را جهت اعزام زائران خواهند داشت و همچنین هزینه بلیط اتوبوس نیز جهت همکاری برابر نرخ سال گذشته خواهد بود.

لازم به ذکر است بر اساس گزارش کمیته ها تا کنون تمامی اقدامات شامل صدور مجوزها، تهیه مکان ، انتقال تجهیزات، آماده سازی وسایل مورد نیاز، هماهنگی جهت انتقال زائران، تهیه دارو، اطلاع رسانی و ... صورت گرفته است.

 

نظر شما