مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل :

ارتقا ۱۴ پله ای رتبه هیات سوارکاری استان اردبیل درکشور

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۹:۳۴
کد خبر: ۹۰۹۹۷۰
ارتقا ۱۴ پله ای رتبه هیات سوارکاری استان اردبیل درکشور
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از ارتقا 14 پله ای هیات سوارکاری استان اردبیل در طی چهارسال گذشته خبرداد.

به گزارش برنا، بهرام آقاخانی در مجمع انتخاباتی هیات ورزشی سوارکاری استان اردبیل که ظهر امروز برگزار شد اظهار کرد : در حال حاضر ۶ باشگاه سوارکاری مجوز دار در استان فعالیت می کند که ازاین تعداد ۵ باشگاه در شهرستان اردبیل و یک باشگاه در شهرستان مشکین شهر است .

 
او در ادامه گفت : یکی از اصلی ترین وظایف هیات مجوز دار کردن باشگاه های سوارکاری است که باید همچنین برای احداث باشگاه ها در تمامی شهرستان ها برنامه ریزی کنند چراکه شهرستان ها بازوان هیات هستند و احداث باشگاه منجر به توسعه این رشته می شود .
 
آقاخانی از عملکرد ورزش سوارکاری ابراز رضایت کرد و افزود : رتبه هیات سوارکاری استان اردبیل در طی این چهارسال ارتقا یافته بطوری که از رتبه ۲۳ به رتبه ۱۳ رسیده است .
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه در سطح استان ۹۰ ورزشکار بیمه شده دراین رشته داریم خاطرنشان کرد : هیات باید برای افزایش بیمه شدگان همت کند و تمام توان خود را بکار گیرد .
 
آقاخانی با اشاره به اینکه رئیس هیات باید ساختار هیات را هدفمند کند افزود : ساختار هیات باید مشخص شود و باید هیات در کنار انجام کارهای خود برای همگانی کردن این رشته تلاش کند .
 
او بیان کرد : باید برای توسعه و گسترش این ورزش از ظرفیت بخش خصوصی بهره ببریم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز