با همکاری هیأت والیبال استان البرز؛

آیین تجلیل از برترین های والیبال البرز برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۳:۳۲
کد خبر: ۹۱۰۶۲۵
آیین تجلیل از برترین های والیبال البرز برگزار شد
مراسم تجلیل هیأت والیبال استان البرز از برترین های لیگ استانی در بخش بانوان و تیم های اعزامی به مسابقات کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، در این مراسم که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و رئیس این هیأت در سالن شهید فلاحت کرج برگزار شد، جمعی از چهره های مطرح و پیشکسوتان این رشته ی ورزشی حضور داشتند.

کریم نیا، دبیر هیأت والیبال البرز در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: برای اولین بار در تاریخ استان البرز مراسم تقدیر از برترین های این رشته برگزار شده و امیدواریم که سنگ بنایی برای سالهای آینده باشد.

بهنام محمودی، از پیشکسوتان والیبال البرز نیز بیان داشت: توقع ما از والیبال البرز با توجه به جمعیتی که دارد، این است که در همه ی رده های سنی جزء سه تیم برتر باشد و امیدواریم که در شهرستان های استان البرز نیز تلاش دست اندرکاران ورزش والیبال بیشتر شود تا در سطح کشور مقام های خوبی به دست آوریم و در نهایت بتوانیم بازیکنان خوب خود را به تیم ملی معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد بازیکن های استان البرز نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است، گفت: امیدوارم با فعالیت هایی که در حال شکل گیری است، از سال آینده شاهد حضور بازیکنان البرزی در رده های مختلف تیم ملی باشیم.   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز