امروز رخ داد؛

انهدام باند سارقان مسلح با ۴۵۷ فقره سرقت در گرگان/ تعقیب و گریز و تیر اندازی در سطح شهر

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۷:۲۶
کد خبر: ۹۱۰۷۵۱
انهدام باند سارقان مسلح با ۴۵۷ فقره سرقت در گرگان/ تعقیب و گریز و تیر اندازی در سطح شهر
فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان مسلح و اعتراف متهمان به 457 فقره سرقت قطعات خودرو در گرگان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا؛ سردار "روح الامین قاسمی"اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت های متعدد قطعات خودرو در گرگان و با توجه به حساسیت موضوع، مراتب دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: تحقیقات میدانی و تخصصی پلیس آغاز شد و پس از مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته و انجام یک سری اقدامات فنی، ماموران متوجه حضور خودروهای 405 ، پژو پارس و پراید با 4 سرنشین و پلاک های مخدوش در تمامی سرقت ها شدند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه سارقان در مدتی کوتاه اقدام به سرقت باطری و کامپیوتر خودروها می کردند، تصریح کرد: سرانجام پس از یک سری بررسی های تخصصی و با اشراف اطلاعاتی ماموران، خودرو سارقان در سطح شهر گرگان شناسایی شد.

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: سارقان بلافاصله پس از مشاهده خودرو پلیس، به سمت ماموران تیراندازی کرده و قصد فرار از محل را داشتند که با سرعت عمل پلیس و طی یک تعقیب و گریز هدفمند، هر 4 نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف 360 مورد اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان، اظهار داشت: سارقان در تحقیقات مقدماتی پلیس و پس از مشاهده مستندات غیرقابل انکار، به 457 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان گرگان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضائی، گفت: گلستان محل امنی برای جولان دادن سارقان و مخلان امنیت نیست و با اینگونه افراد قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز