رییس ورزش و جوانان الیگودرز خبر داد :

اجرای بیش از ۶۰ برنامه متنوع فرهنگی - ورزشی در شهرستان الیگودرز

۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۳:۴۸:۳۵
کد خبر: ۹۱۳۶۱۱
اجرای بیش از ۶۰ برنامه متنوع فرهنگی - ورزشی در شهرستان الیگودرز
مهدی شاهنصیری از اجرای بیش از ۶۰ برنامه متنوع فرهنگی - ورزشی در شهرستان الیگودرز به مناسبت هفته تربیت بدنی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ شاهنصیری در گفت وگو با خبرنگاران ضمن ارائه گزارش عملکرد ورزش شهرستان الیگودرز،اظهار کرد: هدایت و ارشاد جامعه به سمت و سوی ورزش و فرهنگ سازی از وظایف همه مردم بخصوص اداره ورزش و جوانان است.

او افزود : از زمانی که اینجانب سکان اداره ورزش را بدست گرفتم تحولات زیادی در عرصه ورزشی ایجاد شده است که در طول تاریخ ورزشی شهرستان کم نظیر است.

شاهنصیری تصریح کرد: از مهمترین کارهایی که انجام گرفت انتقال اداره ورزش و جوانان از میدان امام حسین(ع) و مجموعه شهید کاظمی به ورزشگاه ملی بود.یعنی ورزشگاهی که میلیاردها برای آن هزینه شد به مکانی  برای جمع شدن معتادان و خلافکاران تبدیل شده بود ولی توانستیم با هزینه یک میلیاردی آن را بازسازی کنیم و اکنون این ورزشگاه آبرویی برای شهرستان و استان شده است.

رییس ورزش وجوانان الیگودرز خاطر نشان کرد:  ورزشگاه ملی تنها ورزشگاه استان است که  ساختار فیبر نوری دارد و می تواند تمام داده های دیتا، صوتی و تصویری را با سرعت بالا ارسال و دریافت کند.

اوبا اشاره به حماسه سازی شهدا، جانبازان و ایثارگران و یاداوری رشادت های آنها ،یادآورشد: در هفته تربیت بدنی و ورزش با خانواده های شهدای ورزشکار  دیدار خواهیم داشت و از صبر و شکیبایی بازماندگان و یادگاران ان بزرگواران تجلیل و قدردانی خواهیم کرد.

شاهنصیری گفت: همایش های دوچرخه سواری ، پیاده روی خانوادگی در راستای گسترش عمومی ورزش و توجه ویژه به ورزش همگانی که از سیاست های مهم اداره ورزش و جوانان و از شاخص های برنامه فرهنگی ورزشی هفته تربیت بدنی خواهد بود.

او با بیان اینکه اقدامات زیادی در ورزش الیگودرز انجام گرفته است ، عنوان کرد: آسفالت ورودی ورزشگاه ملی، بازسازی استخر شنا ، بازسازی سالن کشتی، کشت زمین فوتبال، پیست تارتان، سکوی ورزشگاه شهید ارسلان، چمن مصنوعی در چند روستا، ایستگاه سلامت و دوچرخه سواری ، پیست اسکی تمندر ، برگزاری ۳۰ مسابقه کشوری در الیگودرز از جمله مسابقات انتخابی تیم امید  کشتی، تجهیز ۳۰ روستا به وسایل ورزشی و ..... از جمله این اقدامات است.

شاهنصیری مسیر ورزشی الیگودرز را روندی رو به رشد ورزش دانست و گفت: برای اولین بار سه ورزشکار الیگودرزی شانس المپیکی در رشته های بوکس، کشتی و دو میدانی دارند و از طرفی برای اولین بار شیر زنان وزنه بردار الیگودرز به نمایندگی از لرستان توانستند مقام اول کشوری را از ان خود کنند.

رئیس  ورزش وجوانان الیگودرز در پایان ضمن تقدیر  از حمایتها و پشتیبانی نماینده شهرستان الیگودرز ت،تاکید کرد: اگر حمایتها و پیگیری های دکتر خدابخشی در امر ورزش نبود خیلی از پروژه ها شروع، پیشرفت و پایان نمی یافت.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز