مدیرعامل آب منطقه ای لرستان:

تکمیل دایک حفاظتی شهر معمولان نیازمند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۵:۴۱
کد خبر: ۹۱۴۱۸۶
تکمیل دایک حفاظتی شهر معمولان نیازمند  ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است
رضا میرزایی گفت: جهت تکمیل دایک حفاظتی شهر معمولان ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛میرزایی درحاشیه  بازدید از پروژه ساماندهی رودخانه کشکان در شهر معمولان به  خبرنگاران ،اظهار کرد : در سیل ۱۲ فروردین ماه سال جاری، بخشی از منازل مسکونی که در بستر سیلابی و حریم رودخانه قرار داشتند بطور کامل تخریب شدند، همچنین پل ابراهیم آباد که شهر معمولان را به روستای ابراهیم آباد و منطقه آمیران کوشکی وصل می کند، تخریب گردید.

اوافزود: شرکت آب منطقه ای بلافاصله پس از فروکش کردن سیل، نسبت به تعیین حد بستر و حریم رودخانه کشکان در شهر معمولان اقدام نمود و نقشه حریم و بستر در اختیار دستگاه های ذیربط از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت بازسازی، جابجایی و نوسازی واحدهای مسکونی قرار داده شد.

میرزایی تصریح  کرد: دایک حفاظتی شهر معمولان به کارفرمایی شرکت آب منطقه ای لرستان در دست ساخت است و حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اودر خصوص وضعیت اعتباری این پروژه  نیز  خاطر نشان کرد: مبلغ پیمان ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی است ولی جهت تکمیل دایک حفاظتی شهر معمولان حداقل ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است، در صورتی که کل تخصیص سال ۹۸ این پروژه ۸۰ میلیون تومان است و پیمانکار پروژه تاکنون از ظرفیت و توان مالی خود استفاده کرده و ما تاکنون هیچ گونه مبلغی به وی پرداخت نکرده ایم.

به گفته مدیرعامل آب منطقه ای لرستان در صورتی که اعتبار پروژه بطور ۱۰۰ درصد تامین گردد ۳ ماهه به بهره برداری می رسد.

 

نظر شما