مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین خبر داد:

۱۱ مجروح در واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج به قزوین

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۰:۲۷
کد خبر: ۹۱۷۰۵۰
۱۱ مجروح در واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج به قزوین
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: لغزندگی جاده موجب واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج به قزوین و مجروح شدن ۱۱ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ قدرت الله مهدی خانی گفت: ساعت ۲۳.۳۰ دقیقه یکشنبه شب یک دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج به قزوین و زنجان واژگون شد.

وی افزود: این حادثه در نزدیکی عوارضی شماره دو در مسیر قزوین به زنجان رخ داد و براثر لغزندگی جاده راننده اتوبوس نتوانست خودرو را کنترل کند و واژگون شد.

مهدیخانی تصریح کرد: با حضور بموقع آمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی قزوین مصدومان به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

سرهنگ نصرالله بیگلری هم گفت: بارش های روزهای اخیر موجب لغزندگی جاده شده و با بی احتیاطی رانندگان با حوادثی روبرو می شویم که واژگونی اتوبوس نیز از جمله این حوادث است.

وی بیان کرد: محدوده نیروگاه و نزدیکی شهر قزوین معمولا رانندگان بر سرعت خود اضافه می کنند و بسیاری از حوادث در محدوده نزدیکی شهرها رخ می دهد.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآورشد: این اتوبوس از تهران به سمت شهر مرند و خوی در حرکت بود که در نزدیکی عوارضی شماره دو قزوین به دلیل لغزندگی جاده از مسیر خارج و سپس واژگون شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه کشته ای نداشته و مجروحان با کمک مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین برای مداوا به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

سرهنگ بیگلری از رانندگان خواست در مواقع بارندگی با احتیاط کامل حرکت کرده و با سرعت کمتر از سرعت مجاز رانندگی کنند تا بتوانند خودروی خود را کنترل کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین اظهارداشت: با اعلام پلیس راه کشور در اثر بارشهای اخیر بیش از ۲۰۰ مورد واژگونی خودرو در جاده ها ثبت شده که با توجه به تداوم بارشها از تمامی رانندگان درخواست می شود در موقع رانندگی به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کرده و با احتیاط تردد کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز