اعضای دومین دوره مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان مازندران انتخاب شدند

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۹:۵۰:۳۹
کد خبر: ۹۱۹۶۴۵
اعضای دومین دوره مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان مازندران انتخاب شدند
پس از برگزاری دومین دوره انتخابات مجمع سمن های جوانان استان مازندران ,11 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل با رای نمایندگان سازمان های مردم نهاد جوانان شناخته شدند

 به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ دومین دوره انتخابات مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان مازندران با حضور دکتر پاشا، نماینده وزارت ورزش و جوانان، خانم سهرابی، نماینده استانداری مازندران، محمدرضا ییلاقی اشرفی، سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران و نمایندگان سمن‌های جوانان استان در شهرستان سیمرغ برگزار شد.

دکتر پاشا در جمع جوانان استان مازندران گفت: برگزاری چنین انتخابات‌هایی روزنه‌ای برای ورود جوانان به تصمیم‌گیری‌ها خواهد بود.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی بیش از 90 درصد شهدای ما از قشر جوان جامعه بودند اما پس از جنگ آنگونه که باید به جوانان بهاء داده نشده بود اما شکل‌گیری چنین مجامعی از جوانان می‌تواند مسیر را برای حضور جدی‌تر جوانان در تصمیم‌سازی‌ها و مشارکت اجتماعی باز کند.

دکتر پاشا اظهار داشت: امروز اهمیت مباحث مربوط به جوانان برای دولت به گونه است که برای انتخاب هیات رئیسه مجمع جوانان استان کرمان، معاون اول رئیس جمهور حضور یافت و این نشان دهنده رسمیت بخشی و هویت بخشی به مجامع سازمان های مردم است.

وی با اشاره به حضور و مشارکت سمن‌های جوانان در این انتخابات گفت: باور به دموکراسی یکی از دلایل شرکت در انتخابات است و این شاهراه توسعه کشور است.

دکتر پاشا در ادامه گفت: تا امروز حدود 7 هزار نفر برای گرفتن مجوز سازمان‌های مردم نهاد جوانان در سامانه وزارت ورزش و جوانان ثبت‌نام کرده‌اند و همین مجامع را می‌توان یکی از مهمترین مجاری ورود جوانان به عرصه‌های اجتماعی دانست.

این مقام مسئول در وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: استان مازندران زمینه‌های بسیار زیادی در مشارکت اجتماعی جوانان دارد که معتقدم به‌رغم اینکه در بحث‌های امدادی سمن‌های ما خوب عمل کردند اما در زمینه‌های توسعه‌ای هنوز جای کار وجود دارد و می‌توانند نقش جدی‌تری داشته باشند.

محمدرضا ییلاقی اشرفی نیز قبل از برگزاری انتخابات مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان مازندران، ضمن خیرمقدم به مدعوین و جوانان شرکت کننده اظهار داشت: در حالی دومین دوره از این انتخابات برگزار می‌شود که تعداد اعضای منتخب در مجمع مازندران با توجه به فراوانی سمن‌های جوانان، به 11نفر عضو اصلی و 5 عضو علی‌البدل رسید.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه گفت: انتخابات روشی نوین برای مراجعه به خردجمعی است و امیدوارم هر سال شاهد حضور پررنگ‌تر جوانان و سمن‌های جوان در مجمع جوانان استان باشیم که این امر زمینه‌ساز حضور و مشارکت جدی جوانان در زمینه‌های مختلف خواهد بود.

پس از رای‌گیری از افراد واجد شرایط، منتخبان دومین دوره انتخابات مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان مازندران بشرح زیر معرفی شدند:

۱-مصطفی مرادی

۲-سینا هدایت

۳-محمد آرام

۴-امیرعباس احمدی

۵-معصومه فدایی

۶-فاطمه اکبرزاده

۷-جمیله طهماسبی

۸-حسین بخشنده

۹-فاطمه حاجی پور

۱۰-میلاد قربانی

۱۱-علی احمدی

و اعضای علی البدل نیز به شرح زیر انتخاب شدند:

۱-شقایق دریابک

۲-شاهین دهستانی

۳-صدیقه بیژن

۴-علیرضا خدابخشیان

۵-ابوالفضل گلپور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز