همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی

پیام استاندار اردبیل بمناسبت ۱۳ آبان

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۱۹۶۹۴
پیام استاندار اردبیل بمناسبت ۱۳ آبان
اینک در چهل و یکمین سال حیات پربرکت انقلاب، این جانب فرارسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را به اهالی ولایی استان، خصوصا دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم آنان تبریک می‌گویم

به گزارش برنا،متن پیام استاندار اردبیل بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

سیزده آبان، بیانگر عشق و ایمان ملت بزرگ ایران، خصوصا قشر پویای دانش آموز به سربلندی و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی و کوتاه کردن دست های پلید استکبار جهانی از این مرز و بوم الهی است. تبعید امام خمینی(ره) در 13 آبان سال 1343 ، کشتار دانش آموزان و دانشجویان در سال 57 و نهایتا تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال 58 ، این یوم ا... را برای همیشه در حافظه ایرانیان ثبت و در تاریخ معاصر کشور جاودانه کرده است.  

آری، سیزده آبان که در تعبیر معمار بزرگ نظام، به عنوان انقلاب دوم نامیده شد، به دل‌های مومنان قوت بخشید، غروری مقدس را در وجودشان زنده کرد، پرتوی از انوار الهی را بر آن‌ها تابانید و به همه مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ستم، فرورریختنی است. 

اینک در چهل و یکمین سال حیات پربرکت انقلاب، این جانب فرارسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را به اهالی ولایی استان، خصوصا دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم آنان تبریک می‌گویم و از همگان دعوت می‌کنم تا بار دیگر، با حضور پرشور و شعور در راه پیمایی بزرگ سیزده آبان، وحدت و انسجام اسلامی خویش و انزجار عمیق‌مان را از استکبار به نمایش بگذاریم. 

                                                                                                                                   اکبر بهنام جو                                                                                                             استاندار اردبیل  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز