دیدار سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان با معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۹:۲۲
کد خبر: ۹۱۹۸۷۶
دیدار سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان با معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی
سید احمد حسینی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان با مصطفوی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در این دیدار بر زمینه سازی برای  گسترش روابط سیاسی ، تجاری ، فرهنگی ، افتصادی ، علمی و ورزشی بین آذربایجان غربی و نخجوان تاکید و و بر دوام و تعمیق این روابط برنامه ریزی شد.

منافع مشترک سیاسی و اقتصادی آدربایجان غربی ، اشتراکات تاریخی، دینی، مذهبی، فرهنگی و دوستی مردم آذربایجان غربی علی الخصوص ارومیه و جمهوری آذربایجان و نخجوان از اهم مباحث مطرح در این دیدار بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این دیدار هم با اشاره به اینکه در گذشته دیپلماسی ورزشی بین دو نخجوان و آذربایجان غربی بیشتر بود بر زمینه سازی و فراهم نمودن زمینه های این روابط تاکید نمود.

 مصطفوی همچنین بر گسترش گردشگری سلامت تاکید کرد و گفت : آمادگی های لازم برای گسترش گردشگری سلامت با توجه به وجود پزشکان حاذق در استان، فراهم نمودن زیرساختهای لازم در خصوص سلامت فراهم است.

سرکنسول کشورمان در نخجوان هم در این دیدار با بیان اینکه مردم نخجوان خاطرات خوبی از مردم آذربایجان و ارومیه دارند ، اطهار داشت : این سرمایه اجتماعی خوبی برای آذربایجان غربی به شمار می رود.

 تقویت پایانه حمل و نقل، تمایل برای استفاده از تکنولوژی و فناوری کشاورزی استان، مشکلات مربوط به صیادان غیر مجاز، برنامه ریزی برای دانشجویانی که برای ادامه تحصیل به نخجوان مراجعه میکنند از مواردی بود که سیداحمد حسینی در این دیدار بر آن تاکید نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز