باید به جوانان تسهیلات اشتغال دهیم

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۷:۵۵:۲۱
کد خبر: ۹۲۱۵۹۵
باید به جوانان تسهیلات اشتغال دهیم
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ما در کمیته امداد به این معتقد هستیم که باید به جوانان تسهیلات اشتغال دهیم و آنان را توانمند کنیم که در آینده دچار خلل اقتصادی نشوند

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حبیب الله آسوده، در بازدید از نمایشگاه کتاب به خبرنگارما گفت: امسال نمایشگاه بهتری را شاهد بودیم و نسبت به سال های قبل پیشرفت خوبی را مشاهده کردیم و قطعا حضور رسانه ها و بحث های نوآوری ویژه کودکان باعث پیشرفت نمایشگاه امسال شده است.

وی بیان کرد: ما در کمیته امداد به این معتقد هستیم که باید به جوانان تسهیلات اشتغال دهیم و آنان را توانمند کنیم که در آینده دچار خلل اقتصادی نشوند .

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: نگاه ما کمک به جوانان و هوشمندسازی جوانان برای آینده کشور است و بنده اعتقاد دارم جوانان عامل توسعه جامعه هستند و آینده کشور را تضمین می کنند، همچنین هرچه جوانان را توانمند کنیم آینده کشور را به همان نسبت توانمند کردیم.

آسوده درپایان گفت: همه مسئولین و والدین باید توجه کنند که آینده ما جوانان هستند و اگر جامعه ای پیشرفته می خواهیم باید آن را توسط جوانان توسعه دهیم و راه را برای آنان باز کنیم

 

نظر شما