به میزبانی فدراسیون و هیئت سوارکاری البرز؛

مسابقات قهرمانی پرش با اسب مالکین کشوری در البرز برگزار شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۲:۳۳
کد خبر: ۹۲۱۶۸۱
مسابقات قهرمانی پرش با اسب مالکین کشوری در البرز برگزار شد
دور اول و دوم مسابقات قهرمانی پرش با اسب مالکین کشوری با حضور مالکین سراسر کشور در استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، دبیرکل فدراسیون سوارکاری با اشاره به اهمیت مسابقات قهرمانی مالکین اظهار کرد:  مالکین کسانی هستند که در ورزش سوارکاری سرمایه گذاری می کنند، اسب های مناسب و گران قیمتی می خرند و در اختیار ورزشکاران بااستعداد قرار می دهند تا آنها بتوانند در میادین ملی و بین المللی مقام به دست آورند.

 محمد کاظمیان ادامه داد: برای اینکه خود سرمایه گذاران را بیشتر بتوانیم جذب کنیم، مسابقات رده های مالکین را در طول سال به شکل استانی و ملی برگزار می کنیم که بالاترین سطح این مسابقات، قهرمانی است و سالی یکبار برگزار می شود و بسیار حائز اهمیت است.

 وی دلیل برگزاری مسابقات قهرمانی مالکین توسط استان البرز را وجود زیرساخت های مناسب برای برگزاری مسابقات ورزشی در این استان عنوان کرد و گفت: قطعا در سال آینده هم برگزاری دوره های آموزشی ملی و بین المللی و هم مسابقات ملی و بین المللی در رشته های مختلف را به البرز اختصاص خواهیم داد.

دبیر کل فدراسیون سوارکاری با بیان اینکه این مسابقه بدون اغراق، یکی از بهترین مسابقات قهرمانی مالکین است، افزود: خوشبختانه این، سیاست فدراسیون هم هست که در مسابقات ورزشی تمرکززدایی صورت بگیرد و مسابقات گاهی در خارج از تهران و در استان های دیگر برگزار شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر استقبال مردم برای ورزش سوارکاری رو به افزایش است و همین امسال در مسابقات قهرمانی کشور که در باشگاه آزمون تهران برگزار شد، با کمبود فضای جایگاه تماشاچیان مواجه شدیم.

کاظمیان اضافه کرد: امیدواریم از این به بعد باشگاه داران ما بتوانند این فضاها و امکانات بیشتر را برای مردم تهیه کنند تا بتوانیم علاقمندان بیشتری را جذب کنیم.

گفتنی است در این مسابقات 68 نفر از همه استان های کشور شرکت کردند و در نهایت 6 نفر به دوره نهایی راه یافتند.

 

 

نظر شما