استاندار اردبیل:

افق چشم انداز توسعه شهرستان گرمی تدوین می شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۲:۲۰
کد خبر: ۹۲۱۸۱۷
افق چشم انداز توسعه شهرستان گرمی تدوین می شود
استاندار اردبیل بر تدوین افق چشم انداز توسعه شهرستان گرمی در پنج سال آینده تاکید کرد.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو  در جلسه بررسی روند اقدامات در شهرستان هدف توسعه گرمی تصریح کرد: وضعیت فعلی شهرستان نیز در شاخص های مختلف احصا و برنامه ریزی توسعه ای با برش شهرستانی انجام شود.

وی گفت: باید تلاش کنیم در قالب برنامه ۵ ساله برای توسعه شهرستان گرمی اقدام کنیم.

استاندار اردبیل افزود:مطالعاتی که توسط بنیاد علوی در خصوص برنا های توسعه ای با برش سالانه انجام می شود در اختیار دستگاههای دخیل در روند توسعه شهرستان گرمی قرار می گیرد.

بهنام جو ادامه داد: دستگاهها در صورت وجود طرح های توسعه ای و اقتصادی در شهرستان نسبت به بررسی روند اجرا اقدام کنند.

وی افزود: چنانچه طرح و یا پروژه ای توسط دستگاهی در شهرستان تعریف نشده باشد نسبت به انجام مطالعات برای تعریف پروژه اقدام کنند.

استاندار اردبیل در ادامه در نشست با اعضای شورای شهر و شهرستان گرمی خواستار تسریع در اجرای طرح های گردشگری و رفع مشکلات شهری و شهرداری این شهرستان شد.

بهنام جو بیان کرد: توسعه شهری گرمی نیازمند خودیاری و مشارکت اهالی بوده و با جذب همکاری مردم زمینه توسعه ای این شهرستان تسریع می شود. 

وی از انجام مقدمات برای احداث هتل سه ستاره در حاشیه دریاچه گیلارلو خبر داد و افزود: سازمان همیاری استان در مرحله اول اقدامات ساخت این هتل را آغاز و در مراحل بعدی به بخش خصوصی دارای شرایط واگذار می شود.

وی بیان کرد:آسفالت جاده دسترسی به این دریاچه نیز شروع شده و در حال اجرا می باشد.

بهنام جو با اشاره به احداث پارک بانوان در همه شهرستان های استان ، خواستار تعیین فضای مناسب و کارشناسی شده برای احداث این پارک در گرمی شد.

 

نظر شما