در استان البرز؛

مراسم افتتاحیه اولین دوره جام خوشه چین منطقه یک کشور برگزار شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۸:۵۹
کد خبر: ۹۲۱۸۶۰
مراسم افتتاحیه اولین دوره جام خوشه چین منطقه یک کشور برگزار شد
مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات جام خوشه چین منطقه یک کشور با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز و نیز شرکت کنندگانی از 7 استان تهران، البرز، سمنان، مازندران، گلستان، قزوین و قم به میزبانی استان البرز و در شهر ساوجبلاغ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز طی سخنانی از اولویت برنامه ریزی استان و کشور برای ورزش روستایی خبر داد و گفت: حضور روستاییان در ورزش کشور برنامه ریزی شده و به دنبال این برنامه ریزی ها مسابقات جام خوشه چین در حال برگزاری است.

امیر غفرانی هدف از برگزاری المپیاد جام خوشه چین را پر کردن اوقات فراغت و همچنین استعدادیابی و ایجاد شور و نشاط در میان جوانان روستایی عنوان کرد و افزود: برگزاری نخسین دوره جام خوشه چین باعث معرفی بازی های بومی و محلی و فرهنگ ورزش های روستایی می شود و امیدواریم در نهایت با نتایج خوبی نیز روبه رو شویم.

وی با اشاره به رده سنی شرکت کنندگان در مسابقات جام خوشه چین اظهار داشت: این مسابقات در رده سنی 15 تا 18 سال برگزار شده و نفرات برتر منطقه ای، به مسابقات قهرمانی کشور راه خواهند یافت.

غفرانی در پایان اظهار امیدواری کرد که استان البرز بتواند میزبان شایسته ای برای ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات باشد و خاطرات خوشی را در اذهان آنها به یادگار بگذارد.

 گفتنی است این رقابت ها شامل هفت سنگ، طناب کشی، چوب کشی، والیبال، فوتبال و دو و میدانی است که تا روز دوشنبه 20 آبان ماه در دهکده آرامش کردان (ایثار) واقع در شهرستان ساوجبلاغ برگزار خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز