اصولی: آمادگی میزبانی از رویدادهای مختلف کشوری داریم

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۲۶:۲۰
کد خبر: ۹۲۱۸۹۷
اصولی: آمادگی میزبانی از رویدادهای مختلف کشوری داریم
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم همچون گذشته، رویدادهای مختلف فوتبالی و فوتسالی کشور را به میزبانی هیئت فوتبال استان برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، احسان اصولی در مجمع عمومی عادی سازمان لیگ فوتسال کشور که با حضور تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، اظهارکرد: امیدواریم هیئت فوتبال خراسان رضوی و مشهدمقدس میزبانی شایسته‌ای داشته باشد و به برکت حضور در شهر مشهد و در جوار بارگاه منور رضوی، انتخابات هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال به خوبی برگزار شود و مایه برکت در سراسر فوتبال و فوتسال کشور باشد.
وی در ادامه گفت: مشهدمقدس و خراسان رضوی از دیرباز مهد فوتبال و فوتسال کشور بوده و ستارگان درخشانی نیز به این عرصه معرفی کرده است.
اصولی خاطرنشان کرد: فوتبال و فوتسال استان را باید به جایگاه واقعی خود برسانیم و هیئت فوتبال در دوره جدید از هیچ اقدامی در این جهت فروگذار نخواهد کرد.
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی با تقدیر از همراهی و حمایت های فدراسیون فوتبال طی چندماه اخیر، تصریح کرد: از ابتدای فعالیت خود در هیئت فوتبال استان، میزبانی های متعددی از تیم های مختلف و برنامه های گوناگون فدراسیون داشته‌ایم؛ امیدواریم این میزبانی‌ها، به برکت امام رضا‌(ع) مایه خیر و سربلندی و اعتلا روزافزون کشورمان شود.
اصولی در پایان گفت: امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بی‌نظیری در مشهد و استان خراسان وجود دارد و لذا هیئت فوتبال خراسان رضوی آمادگی میزبانی از مسابقات مختلف و همچنین مجامع مختلف کشوری را دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز