آیت‌الله میرعمادی :

تلاش های جهادی کارکنان نوسازی مدارس در مناطق سیل زده استان قابل تقدیراست

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۴:۱۹
کد خبر: ۹۲۱۹۱۰
تلاش های جهادی کارکنان نوسازی مدارس در  مناطق سیل زده استان قابل  تقدیراست
نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه خرم آباد گفت: حادثه سیل سبب بروز مشکلات عدیده ای برای مردم شریف لرستان و بالاخص شهرهای پلدختر و معمولان شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  آیت الله میر عمادی امروز شنبه در دیدار با کارکنان اداره کل نوسازی مدارس لرستان ،اظهار کرد: حادثه سیل سبب بروز مشکلات عدیده ای برای مردم شریف لرستان و بالاخص شهرهای پلدختر و معمولان شد و کمتر کسی تصور می کرد با شروع سال تحصیلی جدید ، مدارس این دو شهر آماده شوند اما با تلاش های جهادی کارکنان نوسازی مدارس شاهد افتتاح مدارس مناطق سیل زده استان با کمترین مشکل بودیم که جای بسی تشکر و قدردانی دارد .

اوافزود : خوشبختانه ثمره ی کار وتلاش کارکنان نوسازی مدارس را هم اکنون با ساخت مدارس ایمن ، مستحکم و زیبا در جای جای استان لرستان شاهد هستیم که این خود مولود مشارکت آحاد مردم در ساخت مدارس و تلاش های جهادی کارکنان نوسازی مدارس می باشد .

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: مدارس نا ایمن و فرسوده زیبنده مردم عزیزمان نیست و باید این کار مهم با مدیریت جهادی تلاش نوسازی مدارس رفع شود .

او رعایت دو اصل استحکام درونی و زیبایی بیرونی را برای ساخت مدارس دو اصل مهم و کلیدی برشمردند و نیل به این هدف را مرهون نظارت دقیق و مستمر مهندسین امر دانست .

 

نظر شما