مربی البرزی فوتبال ساحلی ایران:

استعدادهای ساحلی ایران در آسیا بی نظیر هستند

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۳۰:۱۷
کد خبر: ۹۲۲۱۳۶
استعدادهای ساحلی ایران در آسیا بی نظیر هستند
مربی البرزی فوتبال ساحلی ایران گفت: بدون شک استعدادهای ساحلی ایران در آسیا بی نظیر هستند اما نباید با قهرمانی در رقابت های بین قاره ای فکر کنیم که کار برای ما به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، سیامک چوپانی ضمن کارشناسی عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره ای امارات اظهار کرد: خوشبختانه بازیکنان جوان به خوبی در کنار بازیکنان باتجربه قرار گرفتند و حتی مصدومیت ها هم نتوانست نظم تیمی ایران را برهم زند.

وی با قدردانی از کادرفنی تیم ملی ساحلی ایران عنوان کرد: در حالی ایران به فینال رقابت های بین قاره ای راه یافت که 3 تن از بهترین بازیکنان ما با مصدومیت مواجه شده بودند اما نفرات ذخیره به خوبی جای آن ها را پر کردند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان در خصوص دیدار فینال فوتبال ساحلی بین قاره ای بیان داشت: اسپانیا جزو بهترین تیم های اروپا بوده و از بازیکنان خوبی برخوردار است اما نتوانست مانعی برای قهرمانی ایران در رقابت های بین قاره ای باشد.

چوپانی با بیان اینکه ایران در مسیر توسعه فوتبال ساحلی نباید از کشورهای آسیایی عقب بماند،گفت: باتوجه به اینکه تمامی تیم های حاضر در رقابت های بین قاره ای پیشرفت محسوسی داشته اند اما تیم ساحلی ایران نشان داد که از صلابت خاصی برخوردار بوده و شایستگی قهرمانی در این رقابت ها را دارد.

وی در پایان تأکید کرد: امروز اغلب کشورهای آسیایی در حال هزینه و تلاش برای توسعه فوتبال ساحلی خود هستند و می توانند در آینده برای جایگاه ایران خطرآفرین باشند؛ از همین رو تیم ما نیز می بایست با برنامه ریزی و تمرکز بر رده های سنی پایه به مسیر موفقیت آمیز خود ادامه دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز