آغاز گردهمایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کشور در مشهد

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۲:۱۶
کد خبر: ۹۲۲۴۱۷
دهمین گردهمایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کشور در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در این مراسم گفت: این گردهمایی سالانه با هدف تبادل نظر، هماهنگی در زمینه برنامه‌های امسال و سال آینده این دفتر و نیز به مناسبت هفته وحدت با هدف ایجاد وحدت و همدلی برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی افزود: همچنین در این گردهمایی ۲ روزه بیانیه گام دوم انقلاب و راه‌های تطابق و اجرای آن در جمعیت هلال احمر بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت رساندن به خلق خدا یکی از بهترین نعمت‌هاست اظهار داشت: خداوند متعال خدمت به خلقش را مورد عنایت دارد و در این راستا کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر در راستای خدمت به خلق خدا بدون در نظر گرفتن دین، رنگ، نژاد و امثال آن فعالیت می‌کنند.

وی گفت: مهمترین ویژگی پیامبر اکرم (ص) خدمت به مردم و رفع نیاز آنان بود و در جمعیت هلال احمر نیز باید این تفکر را آموزش دهیم که خدمت به انسان و انسانیت در اولویت است کمااینکه تاکنون نیز بر همین اساس خدمت‌رسانی به حادثه دیدگان انجام شده‌ است.

حجت الاسلام معزی افزود: تعمیق بخشی مهربانی به انسان‌ها وظیفه ما در نهاد نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است و این امر باید با بهره بردن از آموزه‌های دینی و قرآن کریم محقق گردد.

وی اظهار داشت: باید تلاش شود قرآن کریم در راس برنامه‌های جمعیت هلال احمر باشد و به هر نوعی آموزش قرآن در بخش‌های مختلف مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: همچنین باید نسبت به بیان احکام دینی، مفاهیم اخلاقی و ترویج این مفاهیم در هلال احمر اقدام موثر انجام شود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه جوانان و مسائل مربوط به آنان مهمترین مسئله است افزود: گرچه سلامت جسم مهم است و هلال احمر در روند امداد رسانی به این مهم توجه دارد اما تنها مسئله مهم سلامت جسم نیست بلکه باید طبیب روح جوانان نیز بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز