هوای مشهد به زیر صفر میرسد

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۹:۵۲
کد خبر: ۹۲۳۵۰۳
هوای مشهد به زیر صفر میرسد
اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان آغاز روند کاهش دمای هوا و برای شهرستان مشهد کاهش دمای هوا تا یک درجه زیر صفر را در روز پنجشنبه پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، براساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، تحلیل نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل های هواشناسی نشان دهنده این است که تا اواخر هفته جاری کماکان استقرار جوی نسبتا پایدار را در اکثر نقاط استان شاهد خواهیم بود.

لذا آسمان غالبا صاف تا کمی ابری، در برخی نقاط گاهی وزش باد، در شهرهای بزرگ و مناطق صنعتی استان (از جمله شهر مشهد) افزایش آلاینده های جوی (درساعاتی شرایط ناسالم کیفیت هوا) پیش بینی می شود

طی 24 ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای 4- درجه سانتیگراد سرد‎ترین و سرخس با بیشینه دمای 21 درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. دراین مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب 2و 16 درجه سانتیگراد بوده است .

همچنین آسمان امروز سه شنبه شهرستان مشهد، صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات با غبارمحلی گاهی وزش باد پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد درگرم ترین زمان 17 درجه سانتیگراد و در خنک ترین زمان به یک درجه سانتیگراد کاهش پیدا خواهد کرد، این درحالی است که دمای هوای مشهد پنجشنبه یک درجه زیر صفرمی رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز