برگزاری المپیاد ورزشی محلات در تربت حیدریه

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۶:۰۷
کد خبر: ۹۲۴۳۴۳
شهردار تربت حیدریه از پیش‌بینی حضور ۶ هزار نفر در المپیاد ورزشی محلات این شهرستان با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدصادق مجتهدی امشب در مراسم رونمایی از پوستر دومین المپیاد ورزشی محلات تربت حیدریه که در دفتر شهردار این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری ‌دومین المپیاد با همکاری اداره ورزش و جوانان، آموزش‌وپرورش، بهزیستی و حوزه سپاه مقاومت بسیج برگزار می‌شود.
شهردار تربت حیدریه گفت: دومین دوره با محوریت شهرداری و با همکاری ادارات ورزش و جوانان، آموزش‌ وپرورش و سپاه ناحیه مقاومت شهرستان از ۱۶ آذرماه تا ۲۰ بهمن ماه برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات در ۳۶ رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف، در پنج منطقه و ۲۴ محله برگزار می‌شود.
مجتهدی تصریح کرد: نکته قابل بیان نسبت به سال گذشته این است که امسال مسابقات مربوط به معلولین و جانبازان نیز به این المپیاد اضافه شده است.
شهردار تربت حیدریه افزود: از محاسن عمده مسابقات ارتباط بین محلات و تعامل شهروندان در محلات مختلف است.
در ادامه سرپرست اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز گفت: این مسابقات سال گذشته در ۱۲ رشته در این شهرستان برگزار شد و امسال ۲۶ هیئت ورزشی در قالب ۳۶ رشته ورزشی در این المپیاد شرکت می‌کنند که از این بین، ۶ رشته ورزشی مختص آقایان است.
مجید رضایی ادامه داد: این رشته‌ها شامل وزنه‌برداری، فوتسال، کشتی، تک ‌پرس، بوکس و ورزش باساز است که برای نخستین بار در این رشته که مخصوص بانوان است، این مسابقات برگزار می‌شود.
وی افزود: ۲۹ رشته ورزشی مشترک در مناطق کم برخوردار که شامل ۵ منطقه و ۲۴ محله در این مناطق برگزار شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ادامه داد: مبحث ورزش معلولین نیز پیش‌بینی شده و قرار است در این مسابقات استعدادیابی ورزشی توسط اساتید مجرب دانشگاهی و ورزشی اجرا شود تا بتوانیم از این مسابقات خروجی مثبتی داشته باشیم و پس از شناسایی استعدادها شرایطی ایجاد شود تا از آن‌ها حمایت شود.
رضایی خاطرنشان کرد: از جمله محلات هدف برگزاری این مسابقات کوی بازرگان، رباط بالا، رباط پایین، حیدرآباد، ضیاالدین و چندین محله دیگر است که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان مسابقات برگزار خواهد شد.

رضایی افزود: هدف از برگزاری این المپیاد ورزشی شهری ایجاد شور، نشاط و انگیزه در سطح جامعه شهری تربت حیدریه است، همچنین مشعل المپیاد و افتتاحیه مسابقات در هر پنج منطقه اجرا می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز