فرش آرا از شانس های قهرمانی لیگ برتر فوتسال است

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۴:۲۰
کد خبر: ۹۲۴۳۴۸
فرش آرا از شانس های قهرمانی لیگ برتر فوتسال است
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره عملکرد باشگاه ها در لیگ برتر، گفت: لیگ برتر امسال از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و به غیر از مس سونگون و گیتی پسند ، تیم فرش آرا هم فوق العاده کار کرده و از شانس های قهرمانی به حساب می‎‌‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، وحید شمسایی در این خصوص افزود: امسال شاهد این هستیم که چند تیم شانس قهرمانی دارند. به غیر از مس سونگون،گیتی پسند و فرش آرای مشهد که از شانس‌های اصلی قهرمانی هستند، می‌توان به تیم‌های سن ایچ ساوه و شهروند ساری هم اشاره کرد که توانسته اند تا به این جای مسابقات بسیار خوب کار کنند.
وی درباره موفقیت‌های تیم فرش آرای مشهد در نیم فصل دوم اظهار کرد: تیم فوتسال فرش آرا امسال با تیمی جوان و یکدست موفق شده زیر نظر سرمربی جوان خود یعنی مجید مرتضایی بسیار خوب کار کند. همچنین این تیم دو بازیکن با تجربه خود مثل قدرت بهادری و بهزاد عظیمی را دارد که به خوبی می‌توانند تیم را در زمین رهبری‌کنند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: در بین اسامی نام برده شده نباید به راحتی از کنار نام باقر محمدی دروازه بان این تیم عبور کنیم. محمدی در این فصل بار‌ها با نمایش خوب خود عامل موفقیت فرش آرا در رقابت‌ها بوده است.
شمسایی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا نیز گفت: تیم ملی فوتسال کشورمان امسال کار بسیار سختی دارد و با توجه به آن که تیم ملی به تازگی در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا شرکت کرده، قرار است چند بازی تدارکاتی برگزار کند، پیش بینی می‌شود که بازیکنان ما تا قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا به هماهنگی کاملی دست یابند.
گفتنی است؛ در هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور، تیم فرش‌آرای مشهد سه شنبه گذشته میزبان شهروند ساری بود و در نهایت با تساوی سه بر سه به پایان رسید. در این بازی جذاب و پرحاشیه، هر شش گل در نیمه اول به ثمر رسید. در نیمه دوم هر دو تیم بازی درگیرانه و فیزیکی را ارائه دادند و بارها به نحوه قضاوت داور و سوت‌های‌ او اعتراض کردند.در لحظات پایانی، فرش‌آرا به بازی پنج نفره و قدرتی روی آورد که تاثیری در نتیجه بازی نداشت. در این بازی بهزاد عظیمی یک بار و قدرت بهادری دو بار دروازه حریف را باز کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز