منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین صرف معیشت مردم می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۱۴:۴۴
کد خبر: ۹۲۵۲۶۷
منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین صرف معیشت مردم می‌شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین صرف کمک به معیشت مردم به ویژه قشرهای ضعیف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عیسی قبادی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین گفت: افزایش نرخ بنزین یک موضوع کارشناسی شده و با بررسی همه جوانب بود و باید همه در این خصوص از تصمیم گرفته شده تمکین کنند.

وی با بیان اینکه دولت در خصوص افزایش نرخ بنزین مظلوم واقع شده است، اظهار داشت: این اقدام نه فقط تصمیم دولت بلکه نظر همه اجزا و ارکان نظام بود و در نشست سران قوا مطرح و تصویب و مورد اجرا گذاشته شد.

این مسئول افزود: اگرچه ممکن است این موضوع سختی هایی را برای جامعه به همراه داشته باشد، اما واقعیت در پشت پرده چیز دیگری است و دولت چاره ای جز افزایش قیمت نداشت.

قبادی با بیان اینکه تخریب دولت از سوی عده ای آسیب به چهره نظام است،اظهار داشت: برخی تلاش می کنند تا چوب لای چرخ تصمیمات دولت بگذارند بنابراین از همه بخش های مدنی می خواهیم تا مردم را به صبوری دعوت کرده و به جای تخریب دولت انتقادهای به جا و سازنده را در دستور کار قرار دهند.

این مسئول همچنین گفت: پذیرش افزایش قیمت بنزین برای مردم دشوار بوده و مخالفت هایی ایجاد کرده است اما قیمت مصوب نسبت به قیمت بنزین در کشورهای همسایه نظیر ترکیه بسیار مناسب تر است.

سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری قزوین با بیان اینکه افزایش نرخ سوخت به کاهش قاچاق نیز کمک می کند، اظهار داشت: در شرایطی که نرخ بنزین در کشور ما از یک بطری آب معدنی نیز کمتر بود، قیمت آن در کشورهای حوزه خلیج فارس چند برابر بیشتر بود و زمینه را برای قاچاق سوخت از کشور فراهم می کرد.

وی اظهار داشت: منابع حاصل از درآمد افزایش نرخ بنزین صرف کمک به معیشت و اقتصاد خانوارها می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز