اصلاح قیمت بنزین، اقدامی کاملا قهرمانانه بود

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۳:۴۲
کد خبر: ۹۲۶۲۲۹
اصلاح قیمت بنزین، اقدامی کاملا قهرمانانه بود
دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان فارس گفت: اجرای تصمیم شورای عالی هماهنگی سران قوا در زمینه اصلاح قیمت بنزین توسط دولت یک اقدام قهرمانانه بود، اقدامی که به نفع اقشار آسیب‌پذیر کشور است و سود بیشتری نصیب این قشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ میراعظم هاشمی گفت: اینکه قیمت بنزین باید اصلاح شود و درآمدهای حاصل از آن در قالب بسته‌های حمایتی به مردم پرداخت شود، حق مردم است چرا که در حال حاضر اقشار آسیب‌پذیر کمترین استفاده‌ را از بنزینی که با یارانه عرضه ‌می‌شود، می‌برند.

وی با اشاره به قاچاق سوخت و بنزین هزار تومانی در برخی مرزهای کشور گفت: این پول ملت است که توسط قاچاقچیان از کشور خارج می‌شود؛ در صورتی که اگر بنزین گران شود و درآمد آن در قالب بسته‌های حمایتی به مردم پرداخت شود، این اقدام، پرونده قاچاق سوخت را نیز می‌بندد.

دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان فارس گفت: در عرشه کشتی، بنزین ۶ هزار تومانی می‌خریم درحالی که این بنزین را لیتری هزار تومان عرضه می‌کردیم، برای اینکه وارد تجارت جهانی شویم نباید روی حامل های انرژی یارانه پرداخت کنیم.

هاشمی همچنین با اشاره به اعتراض‌های چند روز گذشته در شهرهای مختلف نسبت به اصلاح قیمت بنزین افزود: اعتراض مسالمت‌ آمیز هیچ مشکلی ندارد و هیچ‌کس مخالف این‌گونه اعتراض نیست.

وی ادامه داد: با این وجود اعتراض‌های اخیر هیچ ارتباطی با اصلاح قیمت بنزین نداشت بلکه دشمنان ملت و عناصر ضدانقلاب از این فرصت سوء‌استفاده و به اموال عمومی آسیب رساندند.

وی اضافه کرد: این اعتراض‌ها قرارداد نانوشته‌ای برای زمین زدن کشور بود که دست‌های خارجی پشت پرده این اتفاقات افشا شد و با افشا شدن این ماجرا، مردم با هوشیاری از همراهی با اغتشاشگران خودداری و صف خود را از آنان جدا کردند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان فارس گفت: مردم هیچ‌وقت راضی نیستند به دلیل اعتراض نسبت به افزایش قیمت بنزین به سایر بخش‌های جامعه و اموال عمومی آسیب وارد شود لذا افرادی که به اموال عمومی آسیب رساندند از مردم نبودند.

نظر شما