جشنواره "پاییز هزار رنگ گرگان" برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۴:۲۲
کد خبر: ۹۲۶۸۱۸
چهارمین جشنواره "پاییز هزار رنگ گرگان" در پارک جنگلی النگدره با استقبال شهروندان گرگانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان: جشنواره "پاییز هزار رنگ گرگان" برای چهارمین سال متوالی جمعه 30 آبان در پارک جنگلی النگدره همراه با اجرای برنامه های مختلف با استقبال شهروندان گرگانی و با حضور استاندار گلستان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

مجید طاهری، رئیس جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان به خبرنگار برنا گفت: جاذبه ها و پتانسیل های گردشگری گرگان مخصوصا پاییز پارک جنگلی النگ دره بسیار کم نظیر است.

وی گفت: امسال چهارمین جشنواره پاییز هزار رنگ برگزار شد که امیدواریم برگزاری این قبیل جشنواره ها علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی، باعث معرفی پاییز هزار رنگ گرگان در سطح ملی و بین المللی شود و زمینه ورود گردشگر به شهرستان گرگان و رونق اقتصادی و اجتماعی را فراهم نماید.

طاهری افزود: این جشنواره به صورت متمرکز با تلاش مجموعه شهرداری گرگان و با همکاری ارگان های مرتبط دیگر و همچنین با استفاده از پتانسیل های سازمان های مردم نهاد برگزار شد که غرفه های شهر دوستدار کودک نیز در این جشنواره دایر است.

گفتنی است پارک جنگلی النگدره به دلیل نوع پوشش و رنگ بندی های زیبای برگ درختان در فصل پاییز دارای تنوع و تفاوت خاصی  میباشد.

خبرنگار:علی اصغر سلیمانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز