قهرمانی تربت‌جام در مسابقات کشتی باچوخه کشور

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۳:۰۸
کد خبر: ۹۲۹۸۷۴
قهرمانی تربت‌جام در مسابقات کشتی باچوخه کشور
رئیس اداره ورزش وجوانان تربت جام از قهرمانی تیم کشتی باچوخه این شهرستان در مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور جام وحدت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محسن سپهری با اعلام این خبر گفت: هشتمین دوره رقابت‌های کشتی باچوخه قهرمانی کشور جام وحدت روز جمعه 8 آذرماه در سالن ورزشی وحدت تربت جام برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات با شرکت ۱۳۰ کشتی گیر در قالب  ۱۵ تیم و با حضور مسئولین شهرستانی برپا شد.

رئیس اداره ورزش وجوانان تربت جام عنوان کرد: این رقابت ها دراوزان ۶۶-، ۷۴-، ۸۴-،۹۶- و ۹۶+ کیلوگرم برگزار و به نفرات اول تا سوم هر وزن جایزه نقدی وحکم قهرمانی اهداء شد.

سپهری تصریح کرد: در وزن ۶۶- کیلوگرم حمید سلمانیان، حمیدلعل نظام و سیدیحیی رضوی به مقام های اول تا سوم رسیدند، همچنین در وزن ۷۴- مرتضی وطن دوست از تربت جام مقام اول را از آن خود کرد، حسن موسی زاده، مرتضی حقی به مقام های دوم وسوم دست یافتند.

وی ادامه داد: در وزن ۸۴- سعیدمحمدی حسن، امین نادری و محمد رزم آرا به ترتیب به مقام های اول تاسوم دست یافتند و در وزن ۹۶-، محمد تیموری،حسن ستوده از تربت جام  وبهرام قادرآبادی به ترتیب به مقام های اول تاسوم رسیدند، همچنین در وزن ۹۶+ محمد دهقان، سعیدحسینی  ومجتبی زمانی به ترتیب مقام های اول تاسوم را از آن خود کردند.

رئیس اداره ورزش وجوانان تربت جام خاطر نشان کرد: در بخش تیمی این مسابقات نیز تربت جام به مقام قهرمانی دست یافت وتیم های شیروان خراسان شمالی و مشهدمقدس به ترتیب در مکان های دوم وسوم قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز