نفرات برتر مسابقات سوارکاری خراسان رضوی معرفی شدند

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۲:۲۲
کد خبر: ۹۲۹۹۷۵
هجدهمین رویداد پرش با اسب هیئت سوارکاری مشهد و بینالود، روز جمعه 8 اذرماه به میزبانی باشگاه سوارکاری ارشاد برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هجدهمین رویداد پرش با اسب هیئت سوارکاری مشهد و بینالود، روز جمعه 8 اذرماه به میزبانی باشگاه سوارکاری ارشاد برگزار شد.

در این دوره از مسابقات در رده اسب مبتدی، علیرضا بخشی سوار بر کویین از باشگاه سالار خراسان و حسن عرب سوار بر آتش از باشگاه سوران به ترتیب رتبه های اول و دوم را از آن خود کردند و در رده سوار مبتدی، امیر علی کاووسی همراه با کدینتریو از باشگاه حسام، عرفان غفاری همراه با تک آرش از باشگاه سالار خراسان و ایلیا مدرسی همراه با میراث آخال تکه از باشگاه کاظمیان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده E، امیررضا آیت اللهی همراه با کندی از باشگاه سوران، علیرضا بخشی همراه با غزال از باشگاه سالار خراسان، مجید تجرگی همراه با دزموند بوی از باشگاه سالار خراسان و محمد مهدی امینی همراه با شرلوک از باشگاه دانشگاه فردوسی همگی موفق شدند، مسیر مسابقه را بدون خطا و در زمان مجاز طی کنند.

همچنین در رده اسب خالص ایرانی ارتفاع (١١٠)، علیرضا بخشی با ایننا از باشگاه سالار خراسان، محمدرضا خاکسار با تک آرش از باشگاه سالار خراسان و ایلیا مدرسی با میراث آخال تکه از باشگاه کاظمیان و در رده O1 مالکین، مهران محرابی همراه با فایتر از باشگاه ارشاد، مهدی بهشتی همراه با اولترافکس از باشگاه سوران و محمدرضا پزشکی همراه با جولی از باشگاه سوران به ترتیب رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.

در رده D بزرگسالان، جواد امامی سوار بر هیرو از باشگاه سوران، بهاره کاشانی سوار بر الیت از باشگاه سوران و رضا بخشی جورونیاوی از باشگاه سالار خراسان و در رده C بزرگسالان، پارسا بهزادیان همراه با والنسیا از باشگاه سوران، نعمت جوان همراه با فری جا از باشگاه ارشاد و مهران کاظمیان همراه با آیرا از باشگاه کاظمیان به ترتیب موفق شدند مقام های برتر این دوره را از آن خود کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز