حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ و المپیک ۲۰۲۴ هدف فدراسیون اسکیت

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۳:۱۳
کد خبر: ۹۳۰۴۳۱
رییس فدراسیون اسکیت گفت: هدف فدراسیون اسکیت، حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی 2022 و المپیک 2024 فرانسه است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، بهمن محمدرضایی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات اسکیت این استان با اشاره به وضعیت و جایگاه قبول قبول کشورمان در این رشته گفت: اسکیت ایران اکنون در آسیا جایگاه ویژه‌ای دارد بطوریکه علاوه بر نایب رییسی این قاره، به دعوت شورای المپیک آسیا، 3 بانوی کشورمان متشکل از یک مربی و 2 ورزشکار به دوره 20 روزه کمپ آموزشی نانجینگ چین اعزام شدند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی فدراسیون برای حضور قدرتمند اسکیت کشورمان در المپیک 2024 فرانسه خاطر نشان کرد: حضور قدرتمند در بازی های آسیایی 2022 در 4 رشته اسکیت سرعت، نمایشی، فری استایل و اسکیت‌برد و المپیک 2024 فرانسه از اهداف مهم فدراسیون اسکیت است.

 

وی در مورد وضعیت اسکیت آذربایجان غربی نیز گفت: اسکیت این استان شرایط خوبی دارد و باید از تلاش‌های چندین ساله حصاری برای رشد و توسعه این رشته تقدیر و تشکر کنم.

محمدرضایی همچنین در مورد شرایط مالی فدراسیون نیز گفت: با هماهنگی های انجام شده و ورود بخش خصوصی به رشته اسکیت، فدراسیون با توجه به منویات مقام معظم رهبری از تولیدات داخلی حمایت می‌کند و در این راستا برای آسایش ورزشکاران و خانواده‌ها، بزودی یک فروشگاه اینترنتی فروش تجهیزات اسکیت و با هدف فروش تجهیزات اسکیت با حذف واسطه‌ها و با کمترین قیمت کمتر راه‌اندازی خواهدکرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز