میزبانی مشهد از مسابقات والیبال ناشنوایان کشور

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۲۷:۲۰
کد خبر: ۹۳۰۴۵۵
میزبانی مشهد از مسابقات والیبال ناشنوایان کشور
رئیس هیئت ورزش ناشنوایان خراسان رضوی گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال کشور در بخش آقایان، 26 آذر ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا شیخ زاده در این خصوص اظهار کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال کشور در بخش آقایان، روز سه شنبه 26 آذر ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور حدود 10 تیم از 25 تا 29 آذرماه در سالن مهران مشهد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان خراسان رضوی بیان کرد: مسابقات والیبال قهرمانی بانوان کشور نیز از 19 آذر ماه در تهران برگزار خواهد شد که تیم خراسان رضوی نیز در این رقابت ها حضور دارد.

شیخ زاده در خصوص بحث استعدادیابی نیز گفت: با آموزش و پرورش استثنایی رایزنی کردیم تا بتوانیم استعداد های ورزشی را در مدارس کشف و از آن ها در جهت رشد ورزش ناشنویان استان و کشور استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: هیئت ناشنوایان استان در 18 رشته ورزشی فعالیت می‌کند که ما در این راستا سعی کردیم کمیته های مختلف را در هیئت راه اندازی و مسئولان آن را مشخص کنیم.

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه کمیته ها در هیئت به خوبی فعال شدند و سعی شده امکانات لازم در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

شیخ زاده در خصوص مسابقات آتی این هیئت نیز گفت: رایزنی ها برای مسابقات شطرنج کشور در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی خراسان رضوی تا پایان بهمن ماه انجام شده است، همچنین مسابقات شنا و کاراته بانوان کشور را نیز احتمالا در استان میزبانی خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز