رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

ثبت نام ۴۷۰ قرآن‌آموز لرستانی جهت شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۲۱:۰۶
کد خبر: ۹۳۰۴۵۷
ثبت نام ۴۷۰ قرآن‌آموز لرستانی جهت شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم
منصور احمدی گفت: تاکنون ۴۷۰ قرآن‌آموز لرستانی جهت شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛احمدی امروز در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به اینکه ثبت نام این دوره از ۲۵ آبان ماه آغاز و تا ۱۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: آزمون کتبی این دوره سوم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

اوافزود: این دوره از آزمون در چهار گروه ترجمه و مفاهیم قرآن در دو رشته، معارف در دو رشته، حفظ در ۹ رشته و آموزش‌های الکترونیکی در دو رشته، برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان، بیان کرد: تفسیر سوره بقره، ترجمه و درک معانی سوره بقره، حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش‌های امام سجاد(ع)، حفظ جزء ۳۰، جزء اول، سوره بقره، پنج جزء اول، ۱۰ جزء اول، ۱۵ جزء اول، ۲۰ جزء اول، ۲۵ جزء اول و حفظ کل قرآن‌کریم، سبک زندگی و سیره معصومین و روخوانی قرآن‌کریم، رشته‌های این دوره از آزمون هستند.

او گفت : آزمون گروه آموزش‌های الکترونیکی با همکاری سامانه مجازی «نورالمجتبی» و سامانه مجاری «حامیم» ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به این‌که تفسیر المیزان منبع رشته تفسیر سوره بقره است، تأکید کرد: منبع رشته‌های دیگر آزمون متون و ترجمه‌های متداول قرآن‌کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز