فرماندار خلخال:

برخورداری حاشیه‌نشین‌های خلخال از خدمات شهری مناسب

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۳۱:۵۶
کد خبر: ۹۳۰۴۷۶
برخورداری حاشیه‌نشین‌های خلخال از خدمات شهری مناسب
فرماندار خلخال گفت: سطح خدمات شهری ارائه شده از سوی شهرداری به ساکنان مناطق محروم و حاشیه‌نشین این شهر در سال جاری بطور قابل توجهی افزایش یافته است.

به گزارش برنا،فریدون بابایی روز یکشنبه در نشستی با ساکنان محلات سلیمان‌خاطر و ابتدای جاده خلخال - هشجین افزود: با هدف ارتقای سطح خدمات شهروندی به مناطق حاشیه‌نشین و رعایت اصل عدالت در توزیع خدمات و امکانات شهری اقدامات مناسبی از سوی شهرداری این شهر امسال در مناطق حاشیه‌نشین و محروم خلخال صورت گرفته است.

او اظهارداشت: در این مدت با استفاده از بیش از ۲۵ هزار تن آسفالت تولید شده در کارخانه آسفالت شهرداری سطح قابل‌توجهی از معابر معابر عمومی مناطق حواشی شهر آسفالت شده و علاوه بر این طرح‌های ایجاد کانال و کانیوو و همچنین طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی و بخشی از شبکه‌گذاری فاضلاب شهری در این مناطق اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ابلاغ دیرهنگام اعتبارات عمرانی سالانه همراه با محدودیت فصل کاری مانع از اجرای بموقع طرح‌های عمران شهری در خلخال می‌شود، ادامه داد: در حالی که آسفالت معابر محلات سلیمان‌خاطر و کوچه‌های منتهی به ابتدای جاده خلخال به هشجین در دستور کار شهرداری این شهر قرار داشت بارش زودهنگام برف و بروز یخبندان مانع از اجرای این گونه طرح‌های عمران شهری در این مناطق حاشیه‌نشین شهر شد.

 

نظر شما