معاون اقتصادی استانداری البرز:

ظرفیت‌ جایگاه های سی. ان. جی البرز تا ۷۰ درصد افزایش یافته است

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۰:۲۳
کد خبر: ۹۳۰۴۷۸
ظرفیت‌ جایگاه های سی. ان. جی البرز تا ۷۰ درصد افزایش یافته است
معاون اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه تا قبل از اصلاح قیمت بنزین حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد ظرفیت جایگاه های عرضه سی. ان. جی البرز خالی بوده است، گفت: اکنون با تزریق خوبی که در این زمینه شده است، انتظار داریم‌ جایگاه های سی. ان. جی با ظرفیت حدود ۷۰ درصد کار کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ جهانگیر شاهمرادی با اشاره به اعمال بازرسی ها و نظارت های ویژه چند وقت اخیر بر بازار، اظهار کرد: در این زمینه انتظار داریم که کسی تخلف نکند تا اینکه تخلف کند و جریمه شود.

وی با بیان اینکه در گام‌نخست بازرسی ها و نظارت های ویژه را به اتاق اصناف و اتحادیه ها سپرده ایم، بیان کرد: از آنها خواسته ایم که کنترل و نظارت لازم را داشته باشند اما با کوچکترین قصوری در این رابطه برخورد می شود.

شاهمرادی همچنین با اشاره به جلساتی که در خصوص کنترل قیمت عرضه «ال. پی. جی» در استان با حضور مسئولان مربوطه در پالایش و پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز برگزار شده است، گفت: از جایگاه داران خواسته ایم که به شدت در حوزه قیمت ال. پی. جی و ارائه آن کنترل کنند و در جلسات تنظیم بازار نیز به شدت در این حوزه حساس خواهیم بود.

وی در ادامه میزان گاز مایعی که به استان البرز وارد می شود را بسیار بیشتر از نیاز استان دانست و افزود: متاسفانه تعدادی از سیلندرهای گاز را با تجهیزات غیر استاندارد به خودروها وصل کرده اند، در حالی که سیلندر گاز خودرو مانند یک بمب متحرک است و باید به درستی و طبق استاندارد از آن استفاده شود.

معاون اقتصادی استانداری البرز اضافه کرد: ال. پی. جی در جاهایی که گازرسانی های مسکونی، صنعت و صنوفی مانند رستوران ها نداشته ایم نیز استفاده می شود که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص تزریق کافی در این شهرستان ها، همکاری لازم را خواهد داشت.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت نصب نرخ نامه توسط اصناف استان البرز، عنوان کرد:

بر اساس گزارش ها، نرخ کرایه تاکسی اینترنتی در کل کشور افزایش داشته ولی این افزایش نرخ به نام البرز منتشر شده است؛ ما این قضیه را به وزارتخانه اعلام کرده ایم و اگر قرار باشد نرخ کرایه این تاکسی ها تغییری نکند، نمی شود در یک شهرستان و یا استان خاص قیمت ها را بالا ببرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز