کارشناس هواشناسی قم:

هوا طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارانی می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۰:۱۰
کد خبر: ۹۳۰۵۰۳
هوا طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارانی می‌شود
کارشناس هواشناسی استان قم با بیان اینکه هوای این استان طی دوشنبه و سه شنبه بارانی است، گفت: حداکثر دمای هوا طی امروز قم به ۲۰ درجه رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدجواد ترابیان اظهار داشت: آسمان قم طی امروز با استقرار جو نسبتا پایدار صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است.

وی با اشاره به وجود غبار صبحگاهی طی فردا، افزود: هوای این استان در روز دوشنبه کمی ابری از بعد از ظهر به تدریج همراه با افزایش ابر، در اواخر وقت همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف است.

کارشناس هواشناسی استان قم تصریح کرد: آسمان این استان در روز سه‌شنبه نیز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات به صورت بارش برف است.

وی گفت: حداقل دمای هوای امروز ۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۰ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز دوشنبه چهار درجه و حداکثر دمای هوا ۱۶ درجه و حداقل دمای هوای قم در روز سه‌شنبه هفت درجه و حداکثر دمای هوا ۱۳ درجه است.

ترابیان اظهار داشت: سرعت وزش باد طی امروز و فردا بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و در روز سه‌شنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز