سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز خبر داد:

آغاز ثبت نام مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در البرز

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۵:۰۵
کد خبر: ۹۳۰۵۱۹
آغاز ثبت نام مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در البرز
سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از آغاز ثبت نام مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در دانشگاه‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ سعید قاسمی جیردهی با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه نصیر الدین طوسی به همت سازمان دانشجویان و مرکز ملی گفت و گو، مناظره و آزاداندیشی جهاددانشگاهی و با همکاری معاونت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی را تقویت پژوهش، پرسشگری، توسعه فرهنگ نقد و گقت و گو و توانمندسازی فن بیان و قدرت سخنوری دانشجویان عنوان کرد.

قاسمی جیردهی یادآور شد: فراخوان مرحله استانی مسابقات ملی مناظرات دانشجویی از 10 آذرماه در دانشگاه‌های استان البرز آغاز شده و دانشجویان علاقمند تا 10 دی ماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این مسابقات به صورت گروهی برگزار می‌شود و هر گروه متشکل از چهار نفر دانشجو است که اعضا باید درباره موضوع تحقیق کنند.

قاسمی جیردهی خاطرنشان کرد: هر مسابقه سه داور از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دارد که بر اساس آیین نامه داوری و در قالب فرم‌های امتیاز دهی قضاوت خواهند کرد.

وی افزود: مسابقه در هر مرحله حذفی است و این شیوه تا رسیدن دو گروه به مرحله نهایی ادامه دارد و گروه‌های برتر به مرحله منطقه‌ای و سپس به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی در پایان گفت: دانشجویان علاقمند برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز واقع در دانشگاه خوارزمی، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09388124028 و02634505151 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است این مسابقات برای پنجمین سال متوالی توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در دانشگاه‌های این استان برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز