استاندار اردبیل عنوان کرد:

اشتغال مستقیم ۱۰۰۰ نفر در شهرک گلخانه ای مغان

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۳:۳۲
کد خبر: ۹۳۰۹۲۸
اشتغال مستقیم ۱۰۰۰ نفر در شهرک گلخانه ای مغان
استاندار اردبیل گفت: در شهرک گلخانه ای مغان بیش از ۱۰۰۰نفر بصورت مستقیم مشغول بکار می شوند یعنی برای هر هکتار ۷نفر شاغل می شوند.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو اظهار کرد: به منظور کاهش بیکاری در منطقه حدود ۴۰۰هکتار از اراضی شهرک گلخانه ای زون یک به متقاضیان و سرمایه گذاران دارای اهلیت واگذار شده است.
وی اضافه کرد: شهرک کشاورزی به مساحت ۱۵۰۰هکتار در ۸زون طراحی شده و۱۱۰هکتار نیز در حال اجراست و به زودی ۲۰ هکتارنیز واگذار می شود.
بهنام جو گفت: در واگذاری اراضی کسانی که دارای سرمایه بیشتر بوده و دغدغه تسهیلات از بانکها ندارند باید در الویت قرار گیرند.
استاندار اردبیل افزود: با تفاهم نامه ای که با کشور آذربایجان منعقد شده، عملیات اجرایی اتصال ریلی در شهرستان پارس آباد به زودی آغاز می شود و محصولات گلخانه ای این شهرستان به کشورهای آسیای میانه و روسیه صادرمی شود و همچنین ورود این محصولات به بازار کشور بر تنظیم قیمت ها تاثیر می گذارد.
وی ادامه داد:  زیرساخت های اساسی از قبیل برق، گاز و راه سازی با هدف تسریع در اجرای پروژه و راه اندازی به موقع طرح ها جز اولویت اصلی دولت است.
بهنام جو اظهار کرد: باید در کنار این پتانسیل عظیم که در دشت مغان واقع شده، واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی نیز ایجاد شود.
استاندار اردبیل ادامه داد: با وضعیتی که در بخش کشاورزی حاکم است باید همه کشاورزان توجیه شوند تا از زمینی با وسعت کمتر محصولات استراتژیک بیشتری بهره مند شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز