تلاش نماینده مشهد برای صعود به لیگ دسته دو فوتبال

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۸:۵۰
کد خبر: ۹۳۰۹۴۲
تلاش نماینده مشهد برای صعود به لیگ دسته دو فوتبال
ایستگاه پایانی دور اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور از راه رسید و تیم فوتبال مهاجرنوین مشهد برای صعود به دور بعدی این رقابت‌ها فقط و فقط به پیروزی در جدال با میهمان تهرانی خود، تیم آریان اندیشه نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، نماینده مشهد در شرایطی امروز و از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی مقابل آریان اندیشه صف‌آرایی می‌کند که عملکرد درخشان شاگردان نزار موسوی سبب شده است در آستانه یک صعود شیرین قرار بگیرد.

با نگاهی به وضعیت تیم‌های باشگاهی در دسته‌های سوم و دوم فوتبال کشور می‌توان دریافت که نتیجه گرفتن در این پیکار‌ها بعضا از لیگ دسته یک و حتی لیگ برتر هم سخت‌تر است.

حالا تیم مهاجرنوین مشهد توانسته است علاوه بر نمایش‌های قابل قبول در این مسابقات، در آستانه صعودی بزرگ قرار بگیرد، صعودی که با کسب پیروزی و ۳ امتیاز دیدار امروز بدون هیچ «اما» و «اگر»‌ی محقق می‌شود. 

 

عبور از قعرجدولی‌های بی‌دغدغه

تیم مهاجرنوین مشهد با ۲۲ امتیاز از ۱۱ بازی گذشته خود در پله دوم جدول رده‌بندی گروه اول این مسابقات ایستاده است و با حربده محمودآباد و نفت ایرانیان بیست‌ویک‌امتیازی که در پله‌های سوم و چهارم جدول هستند، برای صعود، جنگی بزرگ در پیش دارد.

مقاومت تهران پیش از این به عنوان تیم نخست و با ۲۶ امتیاز صعودش را مسجل کرده است. مهاجرنوین در حالی میزبان تیم تهرانی است که حربده محمودآباد و نفت ایرانیان هم در خانه به‌ترتیب میزبان شهدای ساری و سرخ‌پوشان قم هستند.

با این تفاوت که تیم مشهد با تیم یازدهم جدول سیزده‌تیمی مصاف می‌کند، محمودآباد به مصاف تیم هفتم جدول می‌رود و نفت ایرانیان پذیرای قعرنشین مطلق مسابقات این گروه است. با وجود این، نزار موسوی، سرمربی تیم مشهد، درباره شانس صعود تیمش گفت: «این حرف را قبول ندارم که فلان تیم آخر جدولی است و بازی با آن راحت‌تر است. لیگ دسته سوم خیلی سخت است و تیم‌های پایین جدول هم گریبان بالانشینان را می‌گیرند.»

شرایط صعود بهبود یافت

با همه حساسیت‌های لیگ، روز گذشته مسئول برگزاری مسابقات خبری اعلام کرد که شرایط این مسابقات را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

بر اساس اعلام امیرحسین فراهانی، علاوه بر تیم‌های اول و دوم گروه‌های پنجگانه مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور که به دور بعد صعود می‌کنند، ۲ تیم از بهترین تیم‌های سوم جداول پنجگانه هم می‌توانند به مرحله بعد صعود کنند، اتفاقی که البته مهاجرنوینی‌ها نباید به آن اعتنا کنند و باید به دنبال پیروزی در بازی برابر آریان اندیشه تهران و صعود بی‌دغدغه باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز