پژمانفر:

روز های خوبی در انتظار والیبال خراسان رضوی خواهد بود

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۲:۳۵
کد خبر: ۹۳۰۹۹۴
روز های خوبی در انتظار والیبال خراسان رضوی خواهد بود
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: حضور قوچان نژاد را در هیئت والیبال استان به فال نیک می‌گیریم و طبق شناختی که بنده از ایشان و مجموعه تحت هدایتشان دارم، می‌دانم که روز‌های خوبی در انتظار والیبال خراسان رضوی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، روز گذشته همزمان با برگزاری دیدار دو تیم پیام خراسان و شهرداری ارومیه در هفته دهم لیگ برتر والیبال در سالن مهران، هیئت والیبال میزبان حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بود.

در این جلسه که جبار قوچان نژاد رئیس هیئت، مسعود ذوقی داور بین المللی والیبال، شهروز همایونفر دریافت کننده مشهدی و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان والیبال حضور داشتند گزارشی در خصوص وضعیت والیبال استان و مشکلات و چالش‌های موجود از سوی حاضرین ارائه شد.

قوچان نژاد در ابتدا ضمن ارائه گزارشی از وضعیت حال حاضر این رشته، گفت: حجت السلام پژمانفر سال گذشته حمایت و پشتیبانی خوبی از ما داشتند و در مقاطعی از فصل که نیاز به حمایت و توجه داشتیم پشتیبان ما بودند. در شهر مشهد اگر مسئولین نگاه دلسوزانه تری نسبت به ورزش داشته باشند وتاثیرات حمایت از آن را بر روی سلامتی و نشاط مردم درک کنند، قطعا می‌تواند به افتخارات خوبی در رشته‌های مختلف دست یافت.

پژمانفر پس از شنیدن نظرات و پیشنهادات مسئولین هیئت، اظهار کرد: امروز در اینجا حضور پیدا کردیم تا حضور آقای قوچان نژاد در هیئت والیبال به عنوان فردی متخصص و کاردان در این حوزه را تبریک بگوییم. این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و طبق شناختی که بنده از ایشان و مجموعه تحت هدایتشان دارم می‌دانم که روز‌های خوبی در انتظار والیبال خواهد بود.

وی افزود: ظرفیت ما در والیبال طبق گزارشاتی که من دریافت کردم می‌تواند خیلی بهتر از شرایط فعلی باشد و قطعا باید برای پیشرفت تلاش کرد و در این زمینه آماده‌ام که به سهم خودم به شما کمک کنم. باید از تمامی افرادی که می‌توانند کمک دهند دعوت کرد تا گره از مشکلات این رشته ورزشی حل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز