مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان :

صرف هزینه ۶۱ میلیارد تومان در سیل استان /شرکت آبفار در بحث سیل مظلوم واقع شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۷:۱۸
کد خبر: ۹۳۱۰۲۳
صرف هزینه  ۶۱ میلیارد تومان در  سیل استان /شرکت آبفار در بحث سیل مظلوم واقع شد
علیرضا کاکاوندگفت: ۶۱ میلیارد تومان در بحث سیل لرستان هزینه کرده‌ایم.
به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛  کاکاوند در حاشیه بازدید از پروژه‌های آبرسانی روستاهای مناطق سیل‌زده پلدختر به خبرنگاران ،اظهار کرد: شرکت آبفار در بحث سیل مظلوم واقع شد و به عنوان مثال در لرستان ۲۶۲ میلیارد تومان خسارت در سامانه سجام ثبت شد که ۶۵ میلیارد آن در پلدختر بود.

اوافزود: برای تمام استان ۲۱ میلیارد تومان مصوب شد که ۷۰ درصد آن از طریق اوراق دو ساله تخصیص پیدا کرده که نسبت به خسارات، واقعاً مبلغ خیلی کمی است.

کاکاوند تصریح کرد: در سفری که دکتر نوبخت به لرستان داشت موضوعاتی را مطرح کردیم و متعاقباً جلساتی در سازمان برنامه و بودجه برگزار و قرار شد ۱۲۰ میلیارد تومان علاوه بر آن ۲۰ میلیارد به لرستان اختصاص پیدا کند که هنوز مبلغی به دست ما نرسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان خاطر نشان  کرد: اگر این مبلغ تخصیص پیدا کند بخش زیادی از مشکلات ما حل خواهد شد و پروژه‌های زیادی می‌توانیم اجرا کنیم و این در حالی است که تاکنون در بحث سیل ۶۱ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه بلافاصله بعد از سیل با دست خالی کار را شروع کردیم،  تاکید کرد: نگرانی ما بیشتر بحث کیفیت آب بود و در کمتر از دو هفته به طور موقت این مشکل را رفع کردیم و در حال حاضر نیز به صورت پایدار کار به پایان رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز