تا پایان سال ۹۸؛

۷۰۰ پروژه ورزشی در سطح کشور افتتاح می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۷:۵۷
کد خبر: ۹۳۱۱۷۲
۷۰۰ پروژه ورزشی در سطح کشور افتتاح می‌شود
معاون امور حقوقی مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان، گفت: این وزارت‌خانه در سال جاری ۷۰۰ پروژه در سراسر ایران اسلامی افتتاح می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جمشید تقی زاده صبح دوشنبه در مراسم افتتاح زورخانه امیرالمومنین علی (ع) شهر مجن در شمال شهرستان شاهرود با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بابیان اینکه وزارت ورزش و جوانان طرح‌های خوبی را در سطح کشور در دست اجرا دارد، بیان کرد: تاکنون این وزارت خانه توانسته ۵۵۰ پروژه ورزشی را افتتاح کند.

وی بابیان اینکه زورخانه امیرالمومنین علی (ع) شهر مجن پانصد و پنجاهمین پروژه ورزشی سطح کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان بود، افزود: تا پایان سال تعداد پروژه‌های افتتاح‌شده در سطح کشور به ۷۰۰ مورد می‌رسد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از برنامه‌های در دست اقدام از سوی این وزارت‌خانه پیگیری برای جذب ۲۷ صدم درصد ردیف اعتباری پتروشیمی و نفت برای ورزش همگانی است که در صورت به نتیجه رسیدن می‌تواند اعتبارات خوبی را برای ورزش کشور مهیا سازد.

تقی زاده در دیگر بخش سخنان خود به پروژه زورخانه امیرالمومنین علی (ع) مجن اشاره کرد و گفت: ظرف ۴۵ روز و طی مذاکراتی که صورت گرفت، دیوار کشی و تکمیل نواقص این مجموعه شامل سرویس بهداشتی به نتیجه خواهد رسید تا شاهد استفاده بهینه مردم منطقه از این زیرساخت ورزشی و فرهنگی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز