تهران از طرح ملی مسکن حذف نشده است

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۳۱۱۸۴
تهران از طرح ملی مسکن حذف نشده است
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن کلانشهرها از جمله تهران در شهرهای جدید انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پی انتشار خبری با عنوان "تهران از طرح ملی مسکن حذف شد" اطلاعیه ای صادر کرد که ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران و در شهرهای جدید انجام می شود.

جزئیات ثبت نام طرح اقدام ملی با ذکر مکان‌های ثبت نام در اطلاعیه‌های بعدی از طریق پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به آدرس news.mrud.ir اعلام خواهد شد.

محمود محمودزاده»، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در این خصوص، توضیح داد: پروژه مسکن تهرانسر به صورت مشارکتی ساخته می شود و شرایط و نحوه واگذاری و ثبت نام پس از تقسیم سهمیه بین دولت و شریک، اطلاع رسانی و اقدام خواهد شد.

به گفته وی، پروژه هایی که در حال حاضر از متقاضیان ثبت نام می شود بر اساس فروش اقساطی و یا واگذاری ۹۹ ساله زمین است که در استان تهران نیز مانند سایر استان‌ها انجام می‌شود.

محمودزاده افزود: در مرحله نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های استان تهران که تامین زمین تحقق یافته است به صورت مستقیم و برای متقاضیان شهر تهران در شهرهای جدید اطراف تهران ثبت نام انجام می شود.

 

نظر شما