اشتهارد منطقه هدف توسعه البرز شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۰:۳۱
کد خبر: ۹۳۱۴۵۹
اشتهارد منطقه هدف توسعه البرز شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: براساس ابلاغیه وزارت کشور ، شهرستان اشتهارد استان البرز به عنوان منطقه هدف «طرح توسعه» در استان البرز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی درویش پور روز سه شنبه در نشست ستاد توسعه شهرستان اشتهارد افزود: سرانه ورزشی در اشتهارد بسیار پایین است و در حوزه عمرانی به منظور تسریع در تکمیل طرح ها باید پروژه محور و عملیاتی اقدام شود.

وی ادامه داد: پروژه ملی جنگل کاری در حاشیه جاده اشتهارد- نظرآباد به مساحت ۱۰۰ هکتار  اجرایی می شود و با توجه به رشد جمعیت در این شهرستان افزایش سرانه آموزشی در دست اقدام قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز تاکید کرد: جلسه ستاد توسعه اشتهارد باید به صورت مستمر برگزار شود و افزایش، تقویت نیروی انسانی در ادارات اشتهارد در دست اقدام قرار گیرد.

درویش پور خاطرنشان کرد: میزان  پیشرفت اقدامات هر یک از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان اشتهارد بطور مستمر نظارت و بازدید میدانی خواهد شد.

 وی گفت: تخصیص پساب کرج به دشت اشتهارد برای تغذیه منابع زیر زمینی و تقویت صنعت کشاورزی الزامی است و در اسرع وقت اجرایی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز اظهار داشت: اکثر مناطق روستایی شهرستان اشتهارد لوله کشی گاز دارد و انتظار می رود روستاهای باقی مانده نیز قبل از شروع ایام دهه فجر از نعمت گاز برخوردار شوند.

بیش از ۲ هزار واحد صنعتی در شهرستان اشتهارد به بهره برداری رسیده و در حال فعالیت هستند.

شهرستان ۳۵ هزار نفری اشتهارد در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز