مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی خبر داد:

اجرای دو پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی سبزوار

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۱:۳۸
کد خبر: ۹۳۱۶۲۵
اجرای دو پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی سبزوار
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از برگزاری مناقصه و تعیین شرکت مجری پروژه شبکه توزیع آب شرب و صنعتی شهرک صنعتی سبزوار2 و پروژه شبکه توزیع و خط انتقال آب ناحیه صنعتی ششتمد، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سبزوار،"مسعود مهدی زاده مقدم" در بازدید از شهرک صنعتی سبزوار2، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، یکی از دغدغه های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

وی افزود: پروژه های عمرانی در راستای رشد و توسعه صنعتی اقتصادی و حمایت از صنعتگران و سرمایه گذاران انجام می شود تا با تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی، شرایط و  بسترسازی لازم برای تولید فراهم باشد.

مهدی زاده مقدم، ادامه داد: این پروژه های عمرانی با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد ریال به انجام خواهد رسید.

وی عنوان کرد: سیستم یکپارچه مدیریت کیفیت در طراحی و نظارت، اجرا و تامین آب همگام با آخرین استانداردها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می شود.

وی با تاکید بر کیفیت و کمیت در اجرای پروژه های فنی و سرعت در انجام کارها، خاطرنشان کرد: پروژه های زیرساختی و آبرسانی در شهرک‌های صنعتی استان از اولویت اجرایی بالایی برخوردار است و تجهیز، انتقال و تکمیل این پروژه ها با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و نیازهای هر شهرک و ناحیه صنعتی صورت می پذیرد.

 

نظر شما