افتخار آفرینی استان در طرح ملی تابستانه با ورزش

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۵:۴۸
کد خبر: ۹۳۱۷۴۱
افتخار آفرینی استان در طرح ملی تابستانه با ورزش
رییس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از کسب رتبه اول طرح ملی «تابستانه با ورزش» توسط این اداره کل خبر داد.

هانیه امانی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد ضمن اعلام این خبر گفت:  پیرو دستور وزارت عالی ورزش و جوانان همزمان در سراسر کشور طرح ملی تابستانه با ورزش در استان خراسان رضوی اجرا شد.

  وی افزود هدف از اجرای این طرح ایجاد محیطی شاد و فعال و‌همچنین  تزریق شور و‌نشاط اجتماعی  در  جامعه و بین خانواده ها بوده است.

رییس گروه توسعه ورزش همگانی استان  در ادامه با اشاره به حضور بیش از ۵۰۰ هزار نفر در طرح ملی تابستانه با ورزش گفت:  خوشحالیم که در استان خراسان رضوی همه به ورزش همگانی اهمیت میدهند و ما بیشترین مشارکت را در کشور داریم.

امانی افزود  با اجرای این طرح  خراسان رضوی تابستانی فعال را گذراند و توانستیم با اعلام دکتر احمدی  معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش رتبه اول کشور را کسب کنیم.

  امانی گفت:  روسای  ورزش و جوانان شهرستان ها و همچنین هیات های همگانی شهرستان های استان   زحمات زیادی برای اجرای طرح کشیدند که تشکر میکنم و در مراسمی با عنوان تجلیل از فعالان ورزش همگانی که با حمایت مدیر کل ورزش و جوانان  معاون ورزش و معاون تربیت بدنی شهرداری برگزار خواهد شد  و از تمام دست اندرکاران  تقدیر خواهد شد. 

امانی از روسای هیات های  بومی محلی  اسکواش انجمن های ورزشی  ورزش های همگانی تنیس روی میز  دوچرخه سواری بدنسازی و پرورش اندام برای کمک و همکاری در  اجرای طرح تشکر کرد.

  لازم به  ذکر است  پیش از این گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل در نمره ارزیابی عملکرد  مقام اول کشور را کسب کرده بود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز