مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان:

نمایندگان مردم نباید به دنبال کسب قدرت باشند

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۸:۳۴
کد خبر: ۹۳۱۸۲۹
نمایندگان مردم نباید به دنبال کسب قدرت باشند
مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب داوطلبان نباید با هدف کسب قدرت وارد عرصه شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، امیر محمدپور در بازدید از ثبت نام نامزدهای نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه تا کنون روند ثبت نام در گلستان هیچ مشکل و حاشیه ای نداشته است، اظهار کرد: هیئت نظارت و بازرسی استان گلستان بهترین شرایط و خدمات را برای نامزدهای نمایندگی مجلس مهیا میکنند.

وی با تاکید بر اینکه همه داوطلبان نمایندگی باید قانون انتخابات را مطالعه کنند، خاطرنشان کرد: داوطلبان باید شرایط احراز خود را با ماده های ۲۹،۳۰،۳۱ مقایسه نمایند.

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان با بیان اینکه نماینده های مردم طبق بیانات مقام معظم رهبری نباید به دنبال قدرت طلبی باشند، تصریح کرد: داوطلبان باید با انگیزه پیشرفت و توانمندسازی کشور وارد میدان انتخابات شوند.

محمدپور با اشاره به اینکه همه مسئولان نظارت و بازرسی اجرای انتخابات بی طرفانه و حفاظت از رای مردم را اساس کار خود قرار داده اند، تصریح کرد: در حوزه گنبدکاووس تاکنون ۱۶ نفر به فرمانداری مراجعه و ثبت نام کرده اند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز با اشاره به اینکه داوطلبان در روز نخست ثبت نام استقبال خوبی داشته اند، اظهار کرد: به نظر میرسد جمعه و شنبه افراد بیشتری برای ثبت نام مراجعه نمایند.

عبدالقدیر کریمی با تاکید براینکه خوشبختانه روند ثبت نام بدون حاشیه و آرام بوده است، افزود: با توجه به انتخابات قانونمند و سالم در دوره های گذشته انتظار میرود که این دوره نیز انتخابات بدون حاشیه ای برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه افراد هیئت و نظارت و بازرسی شهرستان گنبدکاووس شرایط ثبت نام داوطلبان فراهم کرده اند، اظهار کرد:مدیریت به نحوی بوده است که رضایت نسبی حاصل شده است.

 

نظر شما