معاون اقتصادی استان اردبیل:

شبکه آبیاری روستاهای نمین تعیین تکلیف می شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۲:۰۲
کد خبر: ۹۳۱۹۳۳
شبکه آبیاری روستاهای نمین تعیین تکلیف می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت:با توجه به اینکه شبکه آبیاری بیش از ۱۰۰۰هکتار از اراضی روستای علی بلاغی اجرا شده و به دلیل نبود آب رها شده است تعیین تکلیف می شود.

به گزارش برنا،ارژنگ عزیزی در جلسه بررسی شبکه آبیاری مدرن که با حضور رییس مجمع نمایندگان استان برگزار شد اظهار داشت: خط اصلی انتقال از سوی آب منطقه ای و شبکه توزیع توسط سازمان جهاد کشاورزی کار شده که کشاورزان سهم آورده خود را از بانک کشاورزی بصورت تسهیلات ارزان قیمت ارایه داده ولی تا کنون ریالی به بانک عامل پرداخت نکرده بودند.

وی افزود: اصل وام ۵۳ نفر از کشاورزان۴۸۸میلیون تومان بوده و با جرایم مبلغ آن یک میلیاردو ۲۸۰میلیون براورد شده و باید با همکاری بانک کشاورزی، آب منطقه ای و سازمان جهاد کشاورزی این موضوع بر طرف شود چرا که کشاورزان هیچ وقت از آب سد یامچی بهره مند نشده اند.

عزیزی اضافه کرد: تنها راه چاره و حل و فصل موضوع پرداخت از محل فنی اعتباری بوده است تا به این معضل که از سال ۸۵ رها شده است و بیش از ۸ میلیارد تومان در آن زمان هزینه شده ، پایان دهیم.

گفتنی است در این جلسه رضا کریمی رییس مجمع نمایندگان استان، نیکشاد رییس سازمان جهاد کشاورزی، نماینده گان آب منطقه ای و بانک کشاورزی راهکارهای قانونی این موضوع را بررسی و تشریح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز