معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان :

لزوم مبارزه جدی با داروهای قاچاق در استان / ۱۷داروخانه دولتی در استان وجود دارد

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۶:۰۱
کد خبر: ۹۳۲۰۲۲
لزوم  مبارزه جدی با داروهای قاچاق در استان  / ۱۷داروخانه دولتی در استان وجود دارد
امین حسنوند برلزوم مبارزه جدی با داروهای قاچاق در لرستان تاکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حسنوند امروز چهارشنبه  در نشست با رسانه ها با بیان اینکه داروی قاچاق دارویی است که محل تهیه و تولید آن مورد تایید وزارت بهداشت نیست ، اظهار کرد:با  هر داروخانه ای که داروی قاچاق داشته باشد برخورد می کنیم.

او با بیان اینکه معاونت غذا و داروی استان  با همکاری بین بخشی به مبارزه با داروهای قاچاق پرداخته است،افزود: تاکنون  از هیچ کوششی فروگذار نکرده و گام‌های خوبی در این راستا برداشته ایم .

 حسنوند تصریح کرد:  با هماهنگی تعزیرات حکومتی و اداره اماکن و کارشناسان معاونت غذا و دارو این داروخانه ها شناسایی و مطابق با قوانین از هفته آینده با آن ها برخورد می شود.

معاون غذاو داروی علوم پزشکی لرستان  در ادامه به کشف بیش از 200 میلیون ریال داروی قاچاق در پنج ماهه اشاره کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با 3 برابر افزایش داشته است.

او با بیان اینکه   در حال حاضر 17داروخانه دولتی در استان وجود دارد ،یادآورشد:  در پنج ماهه گذشته 8داروخانه که در اختیار بخش خصوصی قرار داشته بود به بخش دولتی برگردانده شد.

حسنوند همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فروش و عرضه داروی قاچاق در داروخانه های استان، موارد را به  معاونت غذا و دارو اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز