افزایش ۳۳ درصدی کشف انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۱:۴۹
کد خبر: ۹۳۲۰۳۷
افزایش ۳۳ درصدی کشف انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشف مواد مخدر در این استان امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار مهدی انصاری روز چهارشنبه  اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد،ورودی ها و خروجی های ، شهرها و روستاها چهار تن و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند.

وی بیان کرد: در این مدت یکهزار و  ۲۱۶ نفر قاچاقچی مواد مخدر در استان دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از توقیف ۲۳۰ خودروی حامل مواد مخدر در سال جاری خبر داد.

انصاری تصریح کرد: شهرستان باشت یکی از مناطق پاک از نظر مصرف و توزیع مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توزیع و فروش مواد مخدر باعث کاهش ضریب امنیت اجتماعی و آثار مخربی بر جامعه می شود ابراز داشت: ماموران نیروی انتظامی با اقدامات پلیسی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهند کرد.

کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.

افزون بر ۱۲ هزار نفر معتاد در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده اند و آمار ها نشان می دهند که کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ ضریب گرایش به مواد مخدر و یا شیوع آن در کشور از استان‌های پاک است.

سال ۹۷ پنج تن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرها، جاده‌های ارتباطی استان و عملیات‌های مشترک با سایر استان‌ها کشف و ضبط شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز