مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری مشهد خبر داد:

آرامستان ها یک بستر بسیار مناسب برای سرمایه گذاری است

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۵:۲۹
کد خبر: ۹۳۲۶۷۵
آرامستان ها یک بستر بسیار مناسب برای سرمایه گذاری است
مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری مشهد گفت: آرامستان هادرشهرمشهد بستر بسیار مناسب برای سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین  حسین مهدوی دامغانی در بازدید از اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری مشهد گفت: بهشت رضا مشهد با توجه به حدود 40 سال سابقه و طبعا با توجه به رفت و آمد مردم در طول سال و خصوصا در آخر هفته و همچنین در مناسبت های متعدد که وجود دارد گاها مراجعات مردم به این آرامستان در زمان های خاص به بیش از صدهزار نفر می رسد.

وی ادامه داد:در آرامستان ها یک بستر بسیار مناسب برای سرمایه گذاری وجود دارد که علاوه بر ظرفیت بهشت رضا، آرامستان بهشت رضوان نیز از سال 95 با مساحت 180 هکتار تقریبا معادل مساحت بهشت رضا در ضلع شمال غربی مشهد و به سمت جاده کلات افتتاح شد که باعث افزایش ظرفیت سرمایه گذاری شده است.

 مهدوی دامغانی گفت:به لحاظ رفت و آمد کمتری که در آرامستان رضوان وجود دارد، بحث کاشت گل و گیاه در این مکان اولویت دارد و چون هنوز در زمان اولیه خود قراردارد و در مدت سه سال حدود هزار نفر در این آرامستان دفن شده اند، فضای بسیار زیادی برای این بحث مهیا است و زمینه مساعدی را برای سرمایه گذاری دارد.

وی تصریح کرد:علاوه بر این، کارهای دیگری مانند سرمایه گذاری سوله بحران که پیشنهاد شده وسوله های ورزشی می تواند بستر مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.

مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری مشهد گفت:در راستای رفاه شهروندان و کاهش آلودگی هوا و مصرف سوخت برنامه ای تدارک دیده ایم که از اوایل دی ماه آرامستان بهشت رضوان به افرادی که قصد تدفین در حرم مطهر امام رضا(ع) و یا آرامستان خواجه ربیع دارندخدمت غسل و تجهیز میت را ارائه دهد.

وی در خصوص این نمایشگاه نیز گفت: این حسن سلیقه را برای برگزاری نمایشگاه تحسین میکنم و مطمئنا بازخورد بسیار خوبی را خواهد داشت و سرمایه گذارانی که شرایط برایشان مهیا نیست و برای وارد شدن به این عرصه دچار دودلی هستند، این نمایشگاه  فضای بسیار مناسبی برای تصمیم گیری این افراد است.

شایان ذکر است اولین نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری و اقتصاد شهری ۱۲ الی۱۶ اذرماه از ساعت ۱۶ الی۲۲ برای بازدید عموم آزاد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز